مستند سینمایی «مهین» در ایکنا به نمایش درمی‌‌آید


مستند سینمایی «مهین» در ایکنا به نمایش درمی‌‌آید

گروه هنر ــ مستند سینمایی مهین با حضور محمدحسین حیدری کارگردان، مهدی مطهر تهیه‌کننده و اعظم عرفانی بازیگر فردا، 27 مردادماه، در خبرگزاری قرآن به نمایش درخواهد آمد.

مستند سینمایی «مهین» در ایکنا به نمایش درمی‌‌آید

به گزارش ایکنا، مستند سینمایی «مهین» با حضور محمد حسین حیدری، کارگردان، مهدی مطهر، تهیه‌کننده و اعظم عرفانی، بازیگر در خبرگزاری بین‌المللی قرآن روز یکشنبه، ۲۷ مردادماه، به نمایش درخواهد آمد. نمایش این فیلم رأس ساعت ۱۰ آغاز شده و در ادامه اثر مربوطه نقد و بررسی خواهد شد. حضور در برنامه نمایش و نقد و بررسی برای عموم آزاد است.
بنا به این گزارش، مهین ۷ مرداد در گروه هنر و تجربه به اکران عمومی درآمد و توانست نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را جلب کند. در این مستند که تازه‌ترین اثر خانه مستند انقلاب اسلامی است به شخصیت پیچیده مهین قدیری، اولین قاتل سریالی زن ایران، پرداخته شده است.
این مستند سینمایی در جشنواره سال گذشته «سینماحقیقت» رتبه دوم برترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد. همچنین «مهین» در بین ۵ مستند ایرانی حاضر در جشنواره جهانی فجر، به رقابت با آثار بین‌المللی پرداخت.

این مستند که فضای ملتهبی را تجربه می‌کند شب گذشته موفق به دریافت سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین دستاورد‌های هنری از جشنواره بین‌المللی «فیلم شهر» شد.

عوامل این مستند عبارت‌اند از: کارگردان: محمد حسین حیدری، تهیه کننده: مهدی مطهر، تحقیق و پژوهش: محمد حسین حیدری، مهدی اسدزاده، بازیگر: اعظم عرفانی، مجری طرح: یاسر قارونی، تدوین: محمد حسین حیدری، زهره احمدوند، نویسنده: مهدی اسدزاده، مدیر فیلمبرداری: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، صدابردار: حسن شبانکاره، چهره پرداز: امید گل‌زاده، مدیر تولید: میثم جمالی، مشاور رسانه‌ای: مهرداد معظمی، تهیه شده در خانه مستند انقلاب اسلامی.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج