مذاکرات ضد ایرانی شیخ‌های اماراتی


مذاکرات ضد ایرانی شیخ‌های اماراتی

یک روزنامه آمریکایی از برگزاری جلساتی محرمانه بین مقام های رژیم صهیونیست با دولتمردان امارات متحده عربی خبر داده که محتوای اکثر آنها ضد ایرانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، منابع آمریکایی می گویند در ماه های گذشته چندین جلسه بین مقامات کشور امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی برگزار شده است که اکثر آنها محتوای ضد ایرانی داشته است.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه در آمریکا از برگزاری دو جلسه محرمانه بین مقام های رژیم صهیونیستی با محمد بن زاید النهیان حاکم ابوظبی خبر داده است که گفته می شود موضوع هر دو جلسه درباره نحوه برخورد با ایران بوده است.

این منابع افزودند در طول جلسات با حضور برایان هوک نماینده آمریکایی مقامات اماراتی قول هایی به رژیم صهیونیستی در کمک به این رژیم در برخورد با جمهوری اسلامی ایران داده اند.

یک منبع آمریکایی اعلام کرد که نخستین نشست پنهانی در بهار گذشته برگزار شد و به دنبال آن یک جلسه غیرعلنی نیز برگزار شد. این مقام مسئول زمان و مکان برگزاری جلسات اسرائیل و امارات را که چند مقام رسمی در دولت آمریکا برای آنها شناخته شده است افشا نکرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به روابط این رژیم با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس افتخار کرده بود.

اسرائیل کاتس وزیر خارجه صهیونیستها ماه گذشته با همتای بحرینی خود ، خالد بن احمد آل خلیفه ، در واشنگتن دیدار کرده بود. وی اخیراً پیام تبریک عید قربان نیز برای آل خلیفه ارسال کرد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟