استقبال کشوری از مسابقه پیامکی«نسیم غدیر»


استقبال کشوری از مسابقه پیامکی«نسیم غدیر»

حسینی با اشاره به استقبال کشوری از مسابقه پیامکی‌ «نسیم غدیر» گفت: نتیجه مسابقه در روز عید غدیر اعلام و از برگزیدگان با اهدای جوایز تقدیر می شود.

«علی اصغر حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: بی شک واقعه غدیر صرفا یک رویداد تاریخی نیست و لازم است که تبیین آن از جهت اهمیت والای مقام ولایت به ویژه برای نسل نوجوان و جوان انجام شود.


مسئول کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» شهر «خاوران» تاکید کرد: اگر جریان غدیر به درستی فهمیده و تبیین شود، برای اسلام و مسلمانان مفید خواهد بود و مهمترین عامل ارتقاء و رشد فکری و معنوی مسلمانان در دنیا خواهد شد.


این فعال فرهنگی مسجد «صاحب الزمان (عج)»، غدیر را عامل پیوند همه مسلمانان معرفی کرد و افزود: از دستاوردهای غدیر وحدت میان همه مسلمانان است که با رهبری واحد جامعه اسلامی را به تبعیت و پیروی از قرآن رهنمون می سازد و روح و حقیقت اسلام را که عقلانیت و معنویت و عدالت است در جامعه حاکم می کند.


حسینی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» با موضوع واقعه غدیر برنامه های مختلفی را اجرا می کند، خاطرنشان کرد: مسابقه پیامکی «نسیم غدیر» یکی از ان برنامه هاست که تاکنون از استقبال خوبی برخوردار بوده و شرکت کنندگان از سراسر کشور به ویژه تهران و اصفهان داشته است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» شهر «خاوران»افزود: مراسم بزرگ جشن عید غدیر، ایستگاه صلواتی، جلسه قرائت قرآن، نشست نهج البلاغه خوانی، مسابقه کتابخوانی، توزیع اطعام در بین ایتام از دیگر برنامه های کانون در ایام دهه ولایت است که با همکاری حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) شهر خاوران اجرا خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا