برنامه های کانون «شهدای مسجد عظیمی» شیراز در دهه ولایت


برنامه های کانون «شهدای مسجد عظیمی» شیراز در دهه ولایت

ترابیان با اشاره به اجرای برنامه های کانون «شهدای مسجد عظیمی» شیراز در دهه ولایت، گفت: این برنامه‌ های متنوع تا عید غدیر برگزار می شود.

«محمد صادق ترابیان» ضمن تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه های متنوعی در قالب های مختلف با همکاری هیئت امناء، کانون فرهنگی و هنری‌ «شهدای مسجد عظیمی» و پایگاه مقاومت بسیج برای این ایام پیش بینی شده که در حال برگزاری است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری‌ «شهدای مسجد عظیمی»‌ شیراز ادامه داد: مشاوره خانواده قبل و بعد از ازدواج با حضکر اساتید حوزه و دانشگاه، ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، مشاوره حقوقی رایگان توسط مشاوران برتر حقوقی شیراز و حجامت ویژه برادران از برنامه هاست.

وی با اشاره به اجرای برنامه های ورزشی، خاطرنشان کرد: والیبال دورهمی در پارک آزادی شیراز، خانه بازی کودک و کوهنوردی خانوادگی برای ایام دهه ولایت و امامت درنظر گرفته شده است.


ترابیان همچنین دیدار با خانواده شهید کسایی که ولادت و شهادت این شهید در روز عید غدیر بوده است را از برنامه های کانون عنوان کرد و گفت: جشن بزرگ عید عدیر نیز با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری و پایگاه بسیج در یکی از باغ های شیراز و مسجد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی