بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و EB110!


رسانه کلیک – شرکت بوگاتی در گردهمایی پبل بیچ از یک خودروی استثنایی رونمایی کرد. بوگاتی چنتودیچی تنها در 10 نمونه به تولید می رسد و قیمتی نزدیک به 9 میلیون دلار دارد. بوگاتی با یک خودروی بی نظیر و بسیار گران قیمت در گردهمایی Pebble Beach حضور پیدا کرد. بوگاتی Centodieci جدیدترین هایپرکار این […] نوشته بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و...

رسانه کلیک – شرکت بوگاتی در گردهمایی پبل بیچ از یک خودروی استثنایی رونمایی کرد. بوگاتی چنتودیچی تنها در 10 نمونه به تولید می رسد و قیمتی نزدیک به 9 میلیون دلار دارد.

بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و EB110!بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و EB110!بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و EB110!بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و EB110!بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و EB110!بوگاتی چنتودیچی رونمایی شد؛ ترکیبی از شیرون و EB110!

بوگاتی با یک خودروی بی نظیر و بسیار گران قیمت در گردهمایی Pebble Beach حضور پیدا کرد. بوگاتی Centodieci جدیدترین هایپرکار این برند بوده که علاوه بر جشن 110 سالگی بوگاتی، جایگزین خودروی EB110 در دهه 90 میلادی نیز محسوب می شود. بوگاتی چنتودیچی در 10 نمونه به تولید می رسد و قیمت هر یک از آن ها برابر با 8 میلیون یورو (8.9 میلیون دلار) است.

این خودرو از طراحی مدرنی بهره می برد؛ با این حال می توان در آن نشانه هایی از بوگاتی EB110 را نیز مشاهده کرد. دماغه این هایپرکار در مقایسه با خودروهای جدید بوگاتی کوتاه تر طراحی شده است. ورودی های هوای این محصول طراحی مشابه با بوگاتی EB110 دارند. بوگاتی چنتودیچی به یک موتور 16 سیلندر 8.0 لیتری مجهز شده که زیر شیشه قرار گرفته است. در بخش پشتی این خودرو شاهد قرارگیری 2 ردیف اگزوز با طراحی عمودی هستیم.

موتور مورد استفاده در بوگاتی Centodieci قادر به تولید 1600 اسب بخار قدرت بوده که سرعت این هایپرکار را در مدت زمان 2.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. راننده برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به 6.1 ثانیه و برای رسیدن به سرعت 300 کیلومتر بر ثانیه به 13.1 ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت این هایپرکار به صورت الکترونیکی روی 380 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. در ساخت این خودرو از مواد سبک وزنی برای برف پاک کن و قاب آینه های جانبی استفاده شده که کاهش وزن 20 کیلوگرمی آن را در پی داشته است.

در حالی که بوگاتی Centodieci در رنگ سفید به نمایش گذاشته شده است، استفان وینکلمن اعلام کرده خریداران می توانند این هایپرکار را با رنگ موردنظر خود سفارش دهند. مسلما پرداخت 9 میلیون دلار هزینه برای خرید یک هایپرکار، انتخاب های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد!

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022