فیلتر جدید توئیتر برای کنترل پیام‌های توهین آمیز


فیلتر جدید توئیتر برای کنترل پیام‌های توهین آمیز

توئیتر به منظور جلوگیری از پیام‌های توهین آمیز بعضی کاربران، فیلتر جدیدی را به شبکه اجتماعی خود اضافه خواهد کرد.

فیلتر جدید توئیتر برای کنترل پیام‌های توهین آمیز
به گزارش فانوس، توئیتر غربالگری پیام‌های ناشناخته را یک قدم به جلو هدایت می‌کند. غول رسانه‌های اجتماعی امروز اعلام کرد که در حال آزمایش فیلتر جدیدی برای پیام‌های حاوی محتوای توهین آمیز است. پیام‌های حاوی کلمات مشکوک احتمالی، در یک پوشه با عنوان "پیام های اضافی" ذخیره می‌شوند و کاربران می‌توانند به طور اختصاصی آن‌ها را ببینند.

غول رسانه‌های اجتماعی، امسال تلاش‌هایی را در راستای استفاده از فناوری برای پرچم‌گذاری توئیت‌های اهانت‌آمیز و بدون نیاز به مداخله انسانی انجام داده است. در حالی که چنین ویژگی که با کمک الگوریتم کار‌ می‌کند، می‌تواند اشتباهاتی نیز داشته باشد و حتی بعضی از محتوای منفی را به اشتباه نادیده بگیرد. توئیتر در حال آزمایش یک قابلیت دیگر نیز بوده و آن "مخفی سازی پاسخ‌‌ها" است. این ویژگی گزارش کردن پیام‌های ناپسند را بسیار آسان‌تر می‌کند.

با این حال اکثر سوءاستفاده‌ها و بی‌ادبی‌ها به صورت پیام مستقیم از سوی افراد ناشناس ارسال می‌شود، بیشتر این افراد حتی از سوی کاربر فالو نشده‌اند. زنان و رنگین پوستان بیشتر در معرض این نوع آزار و اذیت‌های آنلاین هستند. اگر حساب شما برای پذیرش پیام‌های مستقیم از هر کسی تنظیم شده باشد، توئیتر پیام‌های کاربرانی که دنبال نمی‌کنید را در پوشه‌ای به نام "درخواست پیام" ذخیره می‌کند. همچنین این بخش دارای "فیلتر کیفیت" است که می‌تواند پیام‌های "کیفیت پایین" را از پوشه درخواست پیام شما به طور کامل حذف کند. شما تا زمانی که این فیلتر را روشن گذاشته باشید نمی‌توانید بعضی از پیام‌ها را مشاهده کنید.

اما فیلتر آخر توئیتر کمی متعادل‌تر است. چند خط اول پیام مشکوک با جمله "این پیام مخفی است زیرا ممکن است حاوی محتوای توهین آمیز باشد" مخفی می‌شود؛ پس از آن می‌توانید پیام را حذف یا مشاهده کنید. با این روش دیگر پیام‌ها به طور خودکار حذف نمی‌شوند و شما حق انتخاب دارید. توئیتر با این روش‌ها سعی در بهتر و سالم‌تر کردن محیط شبکه اجتماعی محبوب خود دارد. متاسفانه در دنیای امروز و با وجود شبکه‌های اجتماعی، هر فردی می‌تواند به صورت مخفیانه یا حتی آشکار به افراد دیگر توهین کند. این مسئله باعث وارد شدن لطمه‌های شدید روحی به بعضی از کاربران می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا