گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو ؛ طراحی و مشخصات فنی کلیدی


گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو ؛ طراحی و مشخصات فنی کلیدی

مشخصات فنی کلیدی و تصاویری از دو گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو (Realme 5 and Realme 5 Pro) منتشر شده است. این دو گوشی مجهز به دوربین چهارگانه 29 مرداد ماه معرفی خواهند شد. دو گوشی خانواده ریلمی 5 قرار است در 20 آگوست (29 مرداد ماه) با یک ماژول دوربین چهارگانه (شامل... نوشته گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو ؛ طراحی و مشخصات فنی کلیدی اولین بار در گجت...

مشخصات فنی کلیدی و تصاویری از دو گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو (Realme 5 and Realme 5 Pro) منتشر شده است. این دو گوشی مجهز به دوربین چهارگانه 29 مرداد ماه معرفی خواهند شد.

دو گوشی خانواده ریلمی 5 قرار است در 20 آگوست (29 مرداد ماه) با یک ماژول دوربین چهارگانه (شامل یک دوربین فوق عریض٬ سوپر ماکرو و ماژول پرتره) رسما معرفی شوند. این شرکت پیشتر تایید کرده که نسخه‌ی پرو به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 مجهز است٬ اما حالا اطلاعات بیشتری از دو گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو به دست ما رسیده که در ادامه آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دوربین چهارگانه در دو گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو

گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو ؛ طراحی و مشخصات فنی کلیدی

سایت Flipkart اسلایدهایی مربوط به دو گوشی جدید ریلمی را در صفحه‌ی اختصاصی آن‌ها منتشر کرده که می‌تواند طراحی این دو را افشا کند. هر دو با برش الماس طراحی شده‌اند؛ این مشابه گوشی ریلمی 3 آی است که ماه گذشته میلادی معرفی شده بود.

گوشی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو ؛ طراحی و مشخصات فنی کلیدی

خود کمپانی ریلمی نیز ویدیویی را در توییتر منتشر کرده که به تجهیز مدل پرو به یک نمایشگر با بریدگی قطره‌ای شکل٬ حاشیه‌های کوچک در بالا و دو طرف و البته کمی چانه در پایین پنل اشاره می‌کند.

Flipkart ادعا می‌کند سنسور دوربین اصلی مدل معمولی ریلمی 5 از یک لنز با دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. این گوشی از تراشه ساخت کوالکام قدرت می‌گیرد که آخرین بنچمارک منتشر شده در سایت گیک‌بنچ آن را اسنپدراگون 665 اعلام کرده است. همچنین یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین می‌کند. این بزرگ‌ترین باتری در گوشی‌های شرکت ریلمی تا به امروز است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

صحبت از مدل پرو شد٬ آن نیز از تراشه‌ی کوالکام در زیر قاب قدرت می‌گیرد و به لطف فناوری شارژ سریع VOOC Flash Charge 3.0 می‌تواند در عرض نیم ساعت ظرفیت باتری را به 55 درصد برساند. انتظار می‌رود طی روزهای آینده و تا پیش از رونمایی رسمی٬ اطلاعات بیشتری از دو گوشی Realme 5 و Realme 5 Pro به دست ما برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق