کاهش مقبولیت ترامپ در میان زنان آمریکایی


کاهش مقبولیت ترامپ در میان زنان آمریکایی

خبرگزاری آریا- میزان مقبولیت او در میان زنان آمریکایی تنها 39 درصد است یعنی از هر ده زن آمریکایی شش نفر ترامپ را تأیید نمی‌کنند.

کاهش مقبولیت ترامپ در میان زنان آمریکایی
خبرگزاری آریا- میزان مقبولیت او در میان زنان آمریکایی تنها 39 درصد است یعنی از هر ده زن آمریکایی شش نفر ترامپ را تأیید نمی‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد نظرسنجی اخیر شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نشان می‌دهد ترامپ از مقبولیت چندانی به ویژه در میان زنان برخوردار نیست.
مجری این شبکه همچنین گفت: بر اساس این نظرسنجی، چهار نامزد دموکرات با اختلاف قابل توجهی از دونالد ترامپ پیشی گرفته اند و در مقابل این نامزد‌ها مقبولیت او حتی به رقم 40 درصد هم نرسیده است. مجری برنامه سپس این سوال را مطرح کرد که آیا دونالد ترامپ با مشکل اعتبار در میان مردم در زمان انتخابات مواجه است؟
هری انتن تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در سی ان ان در پاسخ به این سوال گفت: " من ارقام مرتبط با او را از زمان آغاز دوران ریاست جمهوری اش بررسی کرده ام و او نمی‌تواند نظر چهل و پنج درصد از رأی دهندگان را جلب کند. این نظرسنجی فاکس نیوز جدید‌ترین شاهد دال بر این موضوع محسوب می‌شود که این رئیس حکومت دچار دردسر شده است و نه تنها او از محبوبیت چندانی برخوردار نیست بلکه از چهار نامزد دموکرات عقب‌تر است. "
مجری برنامه سپس پرسید تا چه میزان ارقام مرتبط با محبوبیت در زمان کنونی اهمیت دارد در حالی که ما چندین ماه با برگزاری انتخابات در سال 2020 فاصله داریم؟
هری انتن در پاسخ گفت: "چیزی که من می‌گویم این است که این ارقام همواره برای رئیس حکومت آمریکا بد بوده است. بر اساس نظرسنجی فاکس نیوز میزان مقبولیت او در میان زنان آمریکایی تنها 39 درصد است. این رقم وحشتناکی است، زیرا نشان می‌دهد از هر ده زن آمریکایی شش نفر ترامپ را تأیید نمی‌کنند. موضوع شکاف جنسیتی مطرح است. میزان مقبولیت او در میان زنان در حومه شهر‌ها تنها 39 درصد است.
ارقام دیگر در ارتباط با زنان سفید پوست تحصیل کرده در کالج هاست. تنها 41 درصد از آن‌ها از دونالد ترامپ حمایت می‌کنند. همه این ارقام نشان می‌دهد که رئیس حکومت آمریکا در این مقطع زمانی و قبل از انتخاب مجدد، به شدت به دردسر افتاده است. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر