به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا جباری، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: اعتقادم این است که دیگر نباید به برانکو فکر کرد چون رفته و باشگاه پرسپولیس همیشه نشان داده تکیه بر نام‌ها نداشته و همیشه هواداران بوده‌اند که به این تیم هویت داده‌اند. خیلی‌ها در پرسپولیس آمدند و رفتند و امیدوارم که کالدرون روزهای موفقیت‌آمیزی را پشت سر بگذارد گرچه کار سختی است. بازیکنانی که جذب شده‌اند زیر نظر کالدرون کار نکرده‌اند و باشگاه خودش تلاش کرده این بازیکنان را قرارداد ببندد.

وی در ادامه افزود: قطعا بار سنگینی روی دوش کالدرون است زیرا مقام‌هایی که پرسپولیس آورده مقام‌های بسیار خوبی بوده ولی با کمک هواداران و کمک مالی باشگاه کالدرون می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند.

جباری درخصوص وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس خاطرنشان کرد: متأسفانه نه تیم پرسپولیس بلکه دیگر باشگاه‌های فوتبال ما به جز چند تیم اصلا به تیم‌های پایه رسیدگی نمی‌شود. مربیان تیم‌های پایه الان 11 ماه است حقوق‌شان را با احتساب سال قبل نگرفته‌اند و می‌توان گفت در واقع مجانی کار می‌کنند. اگر باشگاه دیگری بود واقعا کار نمی‌کردم ولی چون باشگاه پرسپولیس است و نیاز به کمک دارد همچنان در خدمت باشگاه هستیم ولی اگر یک درصد خرج بزرگسالان خرج پایه شود مشکلات پایه نیز حل می‌شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: شنیدم که می‌گویند اختلاط زن و مرد باعث فساد است، واقعا این چه حرفی است؟! یعنی الان خانم‌هایی که در استادیوم می‌روند والیبال و بسکتبال تماشا می‌کنند، آیا بسکتبال و والیبال دچار فساد شده است؟ برای فوتبال هم می‌توانند چنین کاری کنند و جایگاهی را برای بانوان درنظر بگیرند و بعدا بتوانند خانواده‌ها در کنار هم بازی‌ها را تماشا کنند. بانوانی داریم که مشتاقانه دوست دارند در استادیوم باشند و بازی را تماشا کنند و این خودش باعث انگیزه می‌شود و امیدوارم که هرچه زودتر این مشکل حل شود.

وی درخصوص تاخیر در شروع لیگ خاطرنشان کرد: مشکلی که در فوتبال داریم مشکل برنامه‌ریزی است و به هر کدام از آقایان که در هیأت فوتبال و فدراسیون هستند این موضوع را می‌گوییم ناراحت می‌شوند. ما این مشکل را داریم و تا حل نکنیم این اتفاقات پابرجا است. قطعا فشار روی باشگاه، مربی و بازیکن می‌آید و باید هر 5 روز بازی انجام دهند و در این خصوص چه کسی جوابگو است؟

جباری در پایان گفت: ما هر زمان با مدیران صحبت می‌کنیم می گویند پول نیست و از آن طرف آنها در حال گرفتن بازیکن و مربی هستند و اردوهایشان را برگزار می کنند و هیچ وقت نشنیدم که مشکل مالی داشته باشند و این یک تبعیض است. نباید در باشگاه به فرد تکیه کنیم و باید. اگر بخواهیم حاشیه درست کنیم قطعا ضربه را خود هواداران می‌خورند و وقتی تیم نتیجه نگیرد خود هوادار ناراحت می‌شود.