تصمیم کمیته اخلاق درباره محسن فروزان


عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت که به زودی این کمیته درباره پرونده محسن فروزان دروازه بان باشگاه تراکتورسازی تبریز تصمیم می‌گیرد.

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت که به زودی این کمیته درباره پرونده محسن فروزان دروازه بان باشگاه تراکتورسازی تبریز تصمیم می‌گیرد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، عبدالله سمامی با اعلام این خبر افزود: هنوز درباره پرونده محسن فروزان تصمیم‌ نگرفتیم اما به زودی درباره این پرونده، تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

این وکیل دادگستری و عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اضافه کرد: سعی می‌کنیم تا قبل از آغاز لیگ برتر درباره این پرونده در کمیته اخلاق تصمیم‌گیری کنیم.

پیش از این مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی از تعلل کمیته اخلاق در اتخاذ تصمیم در این پرونده انتقاد کرده و گفته است: تعلل کمیته اخلاق در تعیین تکلیف پرونده عجیب است.

ماجرا به دیدار تراکتورسازی و سپیدرود رشت در چارچوب هفته بیست و چهارم هجدهمین دوره لیگ برتر بازمی‌گردد؛ در حالی که تراکتورسازی برای حضور در صدر به سه امتیاز این بازی نیاز داشت اما سپیدرود انتهای جدولی این مسابقه را با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند.

بعد از این دیدار و گل‌های به ظاهر مشکوکی که محسن فروزان گلر نام آشنای تراکتورسازی دریافت کرد، محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازان تبریز انگشت اتهام را به سوی فروزان گرفت و او را به شرط‌بندی متهم کرد.

بعد از این ماجرا، کمیته اخلاق به سرعت به موضوع ورود کرد و محسن فروزان با حکم این رکن قضائی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانونی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم و برای او پرونده تشکیل شد.

البته این پایان ماجرا نبود و با ورود ضابطان قضائی به موضوع، فروزان و همسرش با حکم مرجع قضائی بازداشت و یک روز بعد هم با تودیع وثیقه آزاد شدند.

بر اساس این گزارش، تخلفات فروزان در دیوان تحقیقات کمیته اخلاق محرز شده و پرونده او اکنون در دیوان حکمیت این کمیته است تا حکم قانونی صادر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا