دنیا کشوری جدید در فوتبال کشف خواهد کرد/ اتوئو: جهان تحت تاثیر قطر 2022 قرار می گیرد


ستاره سابق فوتبال کامرون با کوله باری از افتخار به عنوان یکی از سرشناس ترین سفرای جام جهانی 2022 انتخاب و مشغول به کار شد.

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو مهاجم کهنه کار و سرشناس کامرونی که در دوران فوتبال خود به تمامی افتخارات ممکن باشگاهی و ملی رسید بعد از این که سال های پایانی فوتبال خود را در لیگ ستارگان سپری کرد این روزها در کنار چهره هایی مطرح همچون ژاوی هرناندز، کافو و ... به عنوان سفرای جام جهانی 2022 انتخاب و مشغول به کار شده اند.


چهره سرشناس کامرونی که دو فصل گذشته را با پیراهن القطر در لیگ ستارگان سپری کرد در تازه ترین گفتگوی خود با مجله Forbes پیرامون قطر و ورزشگاه هایی که برای تورنمنت پیش رو آماده کرده است تا در جام جهانی 2022 از آنها بهره ببرد،صحبت و برگزاری این رقابت ها برای اولین بار در خاورمیانه را ستود.


ساموئل اتوئو گفت: «جهان یک جام جهانی قابل توجه در روسیه 2018 را دید و اکنون برای قطر 2022 هیجان زده است. من مطمئن هستم قطر در سال 2022 جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.این بهترین جام جهانی خواهد بود. استادیوم هایی وجود خواهد داشت که قبلاً دیده نشده است. ما کشوری را کشف خواهیم کرد که فوتبال را به شکلی که قبلاً ندیده باشیم، نشان می دهد. فکر می کنم این یکی از بهترین رقابت های تاریخ تا کنون خواهد بود».

دنیا کشوری جدید در فوتبال کشف خواهد کرد/ اتوئو: جهان تحت تاثیر قطر 2022 قرار می گیرد


ستاره کامرونی افزود:« وقتی روسیه مجوز برگزاری جام جهانی را دریافت کرد همه به این فکر می کردند چرا روسیه؟ آخرین جام جهانی (2018) یکی از بهترین تورنمنت ها بود. اکنون دنیا به همان شیوه در مورد قطر صحبت می کند ، که خود را برای برگزاری این رویداد آماده کرده است. صدها میلیون برای آماده سازی خرج کرده تا زیرساخت ها و زمین های بازی مجهز به فناوری تهویه مطبوع شود. ضمن این که بهبود شبکه حمل و نقل با ساخت مترو نیز در دستورکار این شرکت قرار دارد».


ساموئل اتوئو در طول دوران فوتبال خود در چهار جام جهانی (2014 ، 2010 ، 2002 و 1998) بازیکن کامرون بود. او یکی از سه بازیکن آفریقایی است که چهار بار در جام جهانی شرکت کرده است و حالا در نقش سفیر بین المللی قطر در جام جهانی 2022 نقشی مهم خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است