تاکید بر ادامه فشار بر ایران ودرخواست قطع ارتباط دولت لبنان با حزب الله: نتایج اولیه دیدار حریری و پمپئو


تاکید بر ادامه فشار بر ایران ودرخواست قطع ارتباط دولت لبنان با حزب الله: نتایج اولیه دیدار حریری و پمپئو

شفقنا- روزنامه «الجمهوریه» لبنان روز شنبه به نقل از منابع سیاسی، نتایج اولیه دیدار سعد حریری نخست وزیر لبنان با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا را منتشر کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، الجمهوریه با اشاره به اینکه دیدگاه کاملا خصمانه آمریکا در قبال حزب الله یکی از نتایج این دیدار بوده است، افزود: طرف آمریکایی در این دیدر […]

تاکید بر ادامه فشار بر ایران ودرخواست قطع ارتباط دولت لبنان با حزب الله: نتایج اولیه دیدار حریری و پمپئو

شفقنا- روزنامه «الجمهوریه» لبنان روز شنبه به نقل از منابع سیاسی، نتایج اولیه دیدار سعد حریری نخست وزیر لبنان با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا را منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، الجمهوریه با اشاره به اینکه دیدگاه کاملا خصمانه آمریکا در قبال حزب الله یکی از نتایج این دیدار بوده است، افزود: طرف آمریکایی در این دیدر مدعی شده که وجود حزب الله به نفع لبنان نیست و سیاست ایران و منافع این کشور را اجرا می کند.

این منابع با اشاره به اینکه وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتش به صورت علنی به احمال اعمال تحریم های جدید علیه حزب الله اشاره ای نکرد، افزودند: طرف آمریکایی در این دیدار از دولت لبنان خواسته است ارتباط خود را با حزب الله قطع کند.

منابع مذکور با اشاره به اینکه طرف آمریکایی بر حمایت مجدد از دولت لبنان تاکید کرده، در ادامه افزودند: واشنگتن در این دیدار بر رویکرد فشار بر ایران و ادامه اعمال تحریم های شدید علیه این کشور به دلیل آنچه رفتار بی ثبات کننده این کشور برای منطقه و جهان خوانده، تاکید کرده است.

براساس این گزارش، طرف آمریکایی همچنین بر تمایل دولت آمریکا برای دستیابی به راه حلی میان لبنان و اسرائیل بر سر پرونده مرزهای زمینی و دریایی و ادامه میانجی گری واشنگتن میان طرفین تاکید کرده است.

به نقل از الجمهوریه وابسته به جریان المستقبل، آمریکا در این دیدار همچنین بر حمایت نظامی از ارتش لبنان تاکید کرده است.

خبر را در الجمهوریه ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی