به گزارش افکارنیوز،

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: طی سه روز آینده در ساعت‌های بعد از ظهر در استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه و جنوب استان فارس رشد ابر را خواهیم داشت که رگبار پراکنده نیز در این مناطق رخ می‌دهد.

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه در سایر مناطق کشور طی سه روز آینده آسمان صاف خواهد بود، افزود: جوی پایدار برای اکثر مناطق کشور پیش بینی می‌شود و وقوع پدیده خاصی مورد انتظار نیست.

رفیعی با تاکید بر اینکه طی سه روز آینده در استان‌های سیستان و بلوچستان به ویژه در شمال این استان منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی شده که در برخی ساعات با گرد و خاک همراه خواهد بود، تصریح کرد: در مناطق شرقی استان کرمان هم طی سه روز آینده این وضعیت مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه تهران امروز از نظر شرایط جوی آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت، گفت: حداکثر دما برای امروز ۳۶ درجه و حداقل دمای فردا ۲۲ پیش بینی شده و انتظار کاهش نسبی دما را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور یاد آور شد: شهرکرد با دمای ۸ درجه خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۶ درجه گرم‌ترین مراکز استان خواهند بود.