موفقیت مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند در پنجمین المپیاد ورزشی علمی کاربردی کشور


موفقیت مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند در پنجمین المپیاد ورزشی علمی کاربردی کشور

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرکرد برگزار شد که مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند موفق به رکوردشکنی بی سابقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، کاروان بانوان دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان با ۱۲ طلا، ۵ نقره، ۲ برنز و در مجموع با ۱۲۴ امتیاز نایب قهرمان المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان علمی کاربردی کشور شد که دانشجویان مرکز علمی کاربردی اروند موفق به کسب ۷ طلا، ۱ نقره و یک برنز شدند.

تعداد دانشجویان بانوی اعزامی تیم خوزستان ب ۳۵ نفر بوده که سهم مرکز علمی کاربردی اروند ۱۴ ورزشکار، ۳ مربی و سرپرست است.

«آتنا فاضلی نیا»، «زهرا وزیری»، «روشنک عالی محمد»، «فاطمه مساعدی» و «ندا میرافضل» در رشته تیراندازی و «فاطمه جلالیان»، «پریا جعفری»، «فرشته مور» و «اکرم صادقی» در رشته دو و میدانی و «طاهری حیادری»، «الهه عظیم پور»، «هدی صبیح» و «سعاد عساکره» در رشته شنا و همچنین «فاطمه برقول» در رشته شطرنج، بانوان ورزشکار اعزامی مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند به این دوره از رقابت‌ها بودند.

«طیبه امینی»، «مژگان منوچهری» و «پرستو شهنی» سرپرستان و مربیان اعزامی از مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند در این کاروان بزرگ ورزشی حضور داشتند.

این المپیاد در بخش آقایان نیز با حضور حدود یک هزار و ۳۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور به مدت سه روز در ۱۰ رشته ورزشی برگزار شد.

«مسعود خیری»، «صلاح الدین عیدانی»، «فرهاد نژاد یحیی»، «علیرضا عبودی» و «علی احمدیان» در رشته تیراندازی و «میلاد پورعباس»، «مسلم برقول» و «رضا کامحمد زمانی» در شته شطرنج و «هادی یوسفی»، «ابراهیم جمال»، «اشکان حسن پور» در رشته شنا و «عماد علی مالکی»، «منصور فرهان زاده» در رشته دو و میدانی و همچنین «سجاد معلانی» «رضا هایری» آقایان ورزشکار اعزامی مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند به این دوره از رقابت‌ها بودند.

کاروان اعزامی استان خوزستان به سرپرستی فنی "مهدی سلیمانی" مسئول امور ورزش مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند و همچنین یکی از مدرسان رشته تربیت بدنی و چهره‌های شاخص ورزش استان خوزستان در این مسابقات بزرگ حضور یافت و این کاروان به صورت خیره‌کننده موفق شد در صدر قهرمانی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور قرار بگیرد و موفقی دیگر را برای استان خوزستان رقم بزند.

در این مسابقات در مجموع تیمی، «استان خوزستان» با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۹ مدال برنز و مجموع امتیازات ۱۴۶ مقام اول، تیم «استان اصفهان» با کسب ۷ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز و مجموع امتیازات ۱۰۴ مقام دوم و تیم «استان تهران-غرب» با کسب ۶ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز و مجموع امتیازات ۸۸ مقام سوم را کسب کرد که دانشجویان مرکز علمی کاربردی اروند توانستند از این مدال‌ها ۶ طلا و ۲ نقره و ۲ برنز را به خود اختصاص دهند.

مهدی سلیمانی«مسئول فنی کل کاروان» و پدرام امیری «سرپرست کل کاروان» به عنوان اعضای کادر اجرایی کاروان تیم استان خوزستان حضور داشتند.

به طور حتم کسب این نتایج نشان دهنده برنامه‌ریزی صحیح و اصولی احمد باورصاد«رییس مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند» و همچنین مهدی سلیمانی«مدیر پژوهش و مسئول امور ورزش مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند» است که می‌تواند خطه اروند را به قطب دانشجویان قهرمان استان خوزستان تبدیل کند.

46

کد خبر 1290269

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی