شهرک تخصصی صنفی ایلام 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


شهرک تخصصی صنفی ایلام 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام - ایرنا - سرپرست شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: شهرک تخصصی صنفی این استان با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی هفته دولت افتتاح می شود.

اقبال اسماعیلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرک تخصصی صنفی ایلام به مساحت چهار هکتار با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در 2 فاز در حال اجرا است که پروژه‌های طراحی فاز اول و دوم به همراه تفکیک و پیاده سازی قطعات و تهیه نقشه توپوگرافی در این شهرک تکمیل و پایان یافته است.

وی افزود: هم اکنون عملیات زیرسازی شامل آماده سازی خیابان‌ها، انشعابات آب و برق معابر این ناحیه در حال انجام است.

اسماعیلی با بیان اینکه 600 واحد در این شهرک ساخت و ساز شده است، یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه مرکز اصناف و بازرگانان ایران و صنایع کوچک در هر استانی با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرک تخصصی مشاغل صنفی ایجاد می‌شود.

به گفته وی اصناف استان با اولویت بندی در این شهرک مستقر می‌شوند.
اسماعیلی با بیان اینکه ۹۰ درصد صنایع ایلام را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند،گفت: ۶۰ درصد واحدهای صنعتی در استان فعال هستند.

وی اضافه کرد: انتقال صنوف آلاینده و مزاحم باعث ارتقا سیمای شهر، ایجاد کارگاه‌های تخصصی، تسهیل در کسب و کار و توجه جدی و زیربنایی به بهداشت عمومی، صنفی و اجتماعی می شود.

۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد، ۱۱ شهرک تاکنون به بهره برداری رسیده و در مجموع ۵۵۰ پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده است.

7180/6034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا