ظرفیت اقتصادی روستاهای آذربایجان‌غربی بی‌نظیر است


ظرفیت اقتصادی روستاهای آذربایجان‌غربی بی‌نظیر است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روستاهای استان ظرفیت بی نظیری در اقتصاد و اشتغال دارند که استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت رونق اقتصادی استان ضروری بوده و در دستور کار قرار دارد.

محمدمهدی شهریاری روز شنبه با حضور در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور و بازدید از غرفه‌های آذربایجان‌غربی افزود: بیش از سه هزار روستا در استان وجود دارد که هر کدام ظرفیت های خاص خود را دارند و استفاده از این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلفی مثل کشاورزی، دامپروری، زنبورداری و صنایع دستی می‌تواند رونق بخش اقتصاد و اشتغال در آذربایجانغربی را رقم بزند.

وی اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر فرصت بزرگی برای معرفی بهتر ظرفیت‌های روستایی استان‌ها بوده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آذربایجان‌غربی امسال با توانایی بیشتری در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های روستایی خود به‌ویژه در بخش تولید را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداده که می تواند آثار مثبت اقتصادی زیادی را برای استان داشته باشد.

آذربایجان‌غربی در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در ۲۵ غرفه و یک خانه روستایی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌است.

چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر با هدف معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق روستایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

آگاهی‌بخشی در خصوص پتانسیل، ظرفیت‌ها و تولیدات روستایی، معرفی روستاهای نمونه، معرفی جاذبه‌های محلی نظیر آداب و رسوم، سبک زندگی روستایی، ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان روستایی و مصرف کنندگان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور از ۲۴ تا ۲۷ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی