قرار نیست نامزد مجلس شوم/ استاندار به شمال استان سفر کند


قرار نیست نامزد مجلس شوم/ استاندار به شمال استان سفر کند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا گفت: اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه بنده قصد دارم برای مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوم بیان شده است، بنده از طریق تریبون نماز جمعه اعلام میکنم که این شایعات کذب محض بوده و به هیچ عنوان قصد کاندیدا شدن را ندارم.

قرار نیست نامزد مجلس شوم/ استاندار به شمال استان سفر کند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در خطبه‌های این هفته، 25 مرداد گفت: جوانان ما در مقابل قوه قضائیه تجمع کردند و از حجت‌الاسلام رئیسی درخواست داشتند تا موضوع قهر استاندار با روستائیان سیستان را پیگیری کند. چرا استاندار سیستان و بلوچستان صدای دانشجویان را نشنیده است و چرا در جمع آنها حاضر نمی‌شود و با آنان ارتباط نمی‌گیرد.
امام جمعه زابل ادامه داد: در نظام اسلامی مسئولین خادم مردم هستند و وظیفه آن‌هاست که در بین مردم حاضر شوند و حرفشان را بشنوند. رهبر معظم انقلاب فرمودند یکی از شاخصه‌های دولتمردان در نظام اسلامی این است که در کنار عدالت و پاکدامنی، همراه مردم باشند، در کل استان حضور فعال داشته باشید؛ بیایید در جمع مردم و روستائیان حاضر شوید، مشکلات بی‌آبی، بوی آب و ... را ببیند، بشنوید و نوکری کنید.

حجت‌الاسلام کیخا همچنین گفت: سواحل مکران بسیار مهم است و باید تقویت شود اما نه فقط آنجا بلکه کل استان را رصد کنید و حضور فعال داشته باشید؛ نباید فقط یک جا را تقویت کنید و از مناطق دیگر غافل شوید.

امام جمعه زابل خطاب به احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشنهاد من به شخص استاندار سیستان و بلوچستان این است که در همین ایام عید غدیر، شخصاً به سیستان بیایید نه نماینده و معاون و ...، در منطقه سیستان و در جمع همان جوانانی که پاسخ آن‌ها را نداده‌اید، حاضر شوید و پاسخ‌گوی سئوالاتشان باشید.

امام جمعه زابل همچنین به دیدار جمعی از گروه‌های جهادی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کار جهادی، کار برخاسته از ایمان و به‌کار گیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است و هیچ کدام، نقطه پایان ندارد، پس کار جهادی امروز شما میتواند ده‌ها و صدها برابر، کیفیت، ارتقاء و گسترش یابد.
وی بیان کرد: جهادِ خدمت‌رسانی پیش از سود رساندن به گیرنده خدمت، به خود فرد سود می‌رساند، دل کندن از بهره‌های شخصی برای بهره‌رساندن به دیگران، دل را روشن و ذهن و اندیشه را ارتقاء و اراده را قوت می‌بخشد.
کیخا در پایان گفت: اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه بنده قصد دارم برای مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوم بیان شده است، بنده از طریق تریبون نماز جمعه اعلام میک‌نم که این شایعات کذب محض بوده و بنده به هیچ عنوان قصد کاندیدا شدن را ندارم و اگر قرار بر خدمت کردن به مردم باشد در سمت امام جمعه و به عنوان نماینده ولی فقیه در شهرستان بهتر می‌توانم خدمت کنم.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان