دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکال


دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکال

مجله آنلاین موبنا – برنامه های کلاژ ویدیو برای والدین، دانش آموزان نوجوان و همه کسانی که می خواهند چند کلیپ و عکس را با موزیک دلخواه به هم بچسبانند و با متن و انواع افکت تزئینش کنند، کاربرد زیادی دارد. برنامه های ویدیو کلاژ برای ساخت کلیپ تصویری با آهنگ دلخواه برنامه پیش فرض گالری گوشی های سامسونگ و برنامه گوگل فوتو به طور پیش فرض کلاژ عکس می...

مجله آنلاین موبنا – برنامه های کلاژ ویدیو برای والدین، دانش آموزان نوجوان و همه کسانی که می خواهند چند کلیپ و عکس را با موزیک دلخواه به هم بچسبانند و با متن و انواع افکت تزئینش کنند، کاربرد زیادی دارد.

برنامه های ویدیو کلاژ برای ساخت کلیپ تصویری با آهنگ دلخواه

برنامه پیش فرض گالری گوشی های سامسونگ و برنامه گوگل فوتو به طور پیش فرض کلاژ عکس می توانند درست کنند اما وقتی ویدیو کلاژ بخواهیم درست کنیم چاره ای جز استفاده از برنامه هایی مثل آنچه در ادامه به شما معرفی می کنیم نیست.

دقت داشته باشید شما همیشه می توانید با یک ویرایشگر فیلم حرفه ای، ویدیو کلاژ بسازید اما اکثر افراد به بقیه قابلیت های ویدیو ادیتورها اصلا نیازی ندارند و در حد همین ساختن کلاژ جواب کارشان را می دهد. پس با 5 برنامه مخصوص درست کردن کلاژ ویدیو در اندروید آشنا شوید.

فهرست بهترین نرم افزارهای ویدیو کلاژ اندروید

1.PhotoGrid

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکالPhotoGrid
دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکال

PhotoGrid یک برنامه کلاژ ساز ساده است که با آن کلاژ با ویدیو و عکس می توانید درست کنید. شما می توانید تا 4 فایل ویدیویی متفاوت کوتاه بسازید. امکان تغییر لایه ها، افزودن موسیقی و گذاشتن قاب روی کادر صفحه و… در برنامه وجود دارد.

به جز اینها انواع استیکر، واترمارک (برای قرار دادن لوگوی شخصی) و متن دلخواه، نیز می توانید روی پروژه خود بیندازید. نسبت تصویر برای شبکه های اجتماعی مختلف قابل تنظیم بوده (4:3, 16:9, 9:16 و…) و می توانید تا کیفیت 720 از فایل ساخته شده خروجی تهیه کنید.

محدودیت زمانی برای ساخت یک ویدیو کلاژ در نسخه رایگان برنامه PhotoGrid به اندازه 30 ثانیه تعریف شده است. اگر می خواهید این محدودیت زمانی حذف شده و تا کیفیت فول اچ دی بتوانید از آن خروجی بگیرید نسخه پرمیوم برنامه را باید تهیه کنید.

2.Video Collage: Mix Video and Photo

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکالVideo Collage: Mix Video and Photo

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکال

برنامه Video Collage: Mix Video and Photo محدودیت زمانی 30 ثانیه ای نرم افزار قبلی را ندارد. اما امکاناتش کمتر است. شما می توانید حداکثر 10 ویدیو انتخاب کنید و کلاژ دلخواه خود را برای آنها مشخص نمایید.

بسته به اینکه چند تا ویدیو انتخاب کرده باشید امکان انتخاب شکل های مختلف کلاژ را خواهید داشت علاوه بر این می توانید عکس ها را به صورت مات به پروژه خود اضافه کنید تا نقش پس زمینه را برای تان ایفا کنند.

شما می توانید از گوشی موسیقی مورد نظرتان را به پروژه کلاژ اضافه کنید. ایموجی، استیکر، قاب، حیوانات و… روی کار می توانند قرار داده شوند. امکان به اشتراک گذاری فایل نهایی در شبکه های اجتماعی مثل برنامه قبلی در Video Collage: Mix Video and Photo هم وجود دارد. به جز موارد یاد شده، این برنامه امکان عکس گرفتن با دوربین، ویرایشگر و ابزار ساخت فیلم مربعی را نیز دارد.

3.Video Collage Maker

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکالVideo Collage Maker

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکال

ساخت کلاژ ویدیو و عکس، در برنامه معروف Video Collage Maker با امکاناتی مثل اضافه کردن ترک صوتی، استایل برای اسلاید شو و تعیین تصویر زمینه، میسر می باشد.

برای اضافه کردن تصویر به برنامه می توانید از گالری خود گوشی، عکس به آن وارد کنید یا اینکه از اینترنت همانجا عکس ها را جستجو کرده و به پروژه بیفزایید.

از همه مهم تر رابط کاربری برنامه است که ساده و کاربردی طراحی شده است. همه ابزار ها پایین صفحه قرار دارند جایی که می توانید تمپلیت را عوض کرده، قاب اضافه کرده و فواصل المان ها را معین کنید یا متن روی کار بنویسید.

4.Pic Play Post

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکالPic Play Post

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکال

در برنامه Pic Play Post قالب را انتخاب کرده، فایلهای رسانه ای را به آن اضافه می نمایید، ویرایش های لازم را اعمال کرده و در نهایت فایل خروجی را ذخیره می کنید. حین این کار اگر سایز فایل هایی که به پروژه اضافه می کنید مناسب قالب نبود می توانید ابعاد آن را به شکل دلخواه و دستی تنظیم کنید.

امکان جالب برنامه اضافه کردن ویدیو از یوتیوب می باشد. شما می توانید یک آهنگ به پروزه اضافه کنید و اگر مدت آهنگ نسبت به کل پروژه کم بود آن را روی تکرار دائم قرار دهید تا از اول تا آخر ویدیو کلاژ، مرتبا تکرار شود. ضمنا در نسخه رایگان برنامه Pic Play Post ویدیویی به طول حداکثر 1 دقیقه می توانید تولید کنید.

5.Pic Stitch

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکالPic Stitch

دانلود 5 برنامه ویدیو کلاژ اندروید برای تبدیل عکس به فیلم موزیکال

در برنامه Pic Stitch می توانید از گالری، فضای ابری دراپ باکس، فیسبوک و… به آن فایل اضافه کنید. امکان خوب این برنامه این است که تقریبا هر فیلم و عکسی به آن وارد کنید می توانید روی آن ویرایش انجام دهید. این برنامه در قیاس با سایر برنامه هایی که برای کلاژ ویدیو اندروید معرفی کردیم امکانات ویرایشی بیشتری دارد.

قابلیت کراپ کردن، تنظیم سطح رنگ، جهت نمایش فیلم و عکس، میزان شارپ بودن، محو شدگی، تنظیم نور قرمز و… همگی در برنامه Pic Stitch وجود دارند.

این برنامه روی ویدیوی ساخته شده شما واترمارک نمی اندازد اما خودتان می توانید لوگوی شخصی روی پروژه قرار دهید. علاوه بر این امکان افزودن فایل صوتی هم به برنامه وجود دارد.

بهترین برنامه ویدیو کلاژ اندروید کدام است؟

اگر حوصله یا وقت تست کردن برنامه های بالا را ندارید اشکالی ندارد چند خط زیر را بخوانید تا تصمیم بگیرید کدام برنامه را دانلود کنید.

PhotoGrid برنامه ای سریع و ساده است، Video collage and Photo Collage امکانات ویرایشی اضافه ای را در اختیارتان قرار می دهد. کار با Pic Play Post بسیار ساده بوده و طرح های آماده فوق العاده ای دارد. Pic Stitch هم سر راست بگوییم آنچه خوبان دارند، همه یکجا دارد.

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا