حاجیه خانم خرم‌دره ای هزینه ولیمه خود را به مهرانه اهدا کرد


حاجیه خانم خرم‌دره ای هزینه ولیمه خود را به مهرانه اهدا کرد

زنجان- ایرنا- رئیس هیات اجرایی مهرانه خرم‌دره گفت: حاجیه خانم خرم‌دره ای بخشی از هزینه ولیمه حج تمتع خود به مبلغ 100 میلیون ریال را به مهرانه اهدا کرد.

مهدی نجاتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: حاجیه خانم اکرم خانمحمدی بخشی از هزینه ولیمه سفر حج تمتع خود را به انجمن حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) اهدا کرد که آغازی نیک در گسترش فرهنگ مشارکت خیران در امور خیر خواهد شد.
وی تصریح کرد: یکی از فرهنگ سازی های خوبی که توسط مهرانه و سایر انجمن‌های خیریه در خرمدره نهادینه شده هدفمند کردن نذورات مردم بر اساس نیاز جامعه امروز است.
رئیس هیات اجرایی مهرانه خرم‌دره اظهار داشت: امسال در عید قربان تعداد بسیاری از خیران هزینه قربانی خود را برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان به مهرانه اهدا کردند.
نجاتی عنوان کرد: نصب پلاکارد، بنر و تاج گل امروز یکی از هزینه‌های تشریفات در مجالس به ویژه مراسم ختم متوفی و بازگشت از سفر شده است که مهرانه آمادگی دارد بجای افراد و به اسم آنان بنر و تاج تهیه کرده و این افراد هزینه آن را به بیماران مبتلا به سرطان اهدا کند.
مدیر اجرایی مرکز مهرانه خرم دره با اشاره به عملکرد انجمن در شهرستان خرمدره افزود: از آغاز فعالیت مرکز مهرانه خرم دره ۲۸۵ بیمار مبتلا به سرطان تحت پوشش قرار گرفته‌اند و در حال حاضر ۱۱۰ بیمار علاوه بر کمک هزینه درمان کمک های معیشتی و فرهنگی دریافت می‌کنند.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات