دومین هفته مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ در قم برگزار شد


دومین هفته مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ در قم برگزار شد

قم – ایرنا – رئیس هیات ورزش‌های رزمی قم گفت: دومین هفته لیگ انفرادی مسابقات کیک‌بوکسینگ این استان با حضور 100 ورزشکار در رده سنی نونهالان و بزرگ‌سالان برگزار شد.

علی یزدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به استقبال گسترده از این رقابت‌ها افزود: ۲۷۰ ورزشکار در دومین دوره از لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ استان شرکت کردند که برخلاف هفته اول که تمام مسابقات در یک روز برگزار شد،‌ به دلیل استقبال ورزشکاران،‌ رقابت‌های دومین هفته این مسابقات در ۲ هفته متوالی برنامه‌ریزی شد.

وی بابیان اینکه این رقابت‌ها در بخش آقایان و در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود، افزود: لیگ انفرادی مسابقات کیک بوکسینگ قم در سه هفته و طی ۳ ماه برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در ارتقای آمادگی ورزشکاران رزمی‌کار بسیار موثر است.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی قم ادامه داد: هفته دوم این رقابت‌ها روز جمعه ۲۵ مردادماه در ۲ رده سنی نونهالان و بزرگ‌سالان به میزبانی ورزشگاه راحله قم برگزار شد، ضمن اینکه رقابت‌های ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان نیز روز جمعه اول شهریورماه در همین مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محمد احسان طیب علی، پدرام شوندی، پوریا جعفری، امیرمحمد عبدلی، نور آقا حسینی، ابوالفضل عبدالهی، محمدمهدی قربانی و مصطفی حسینی نفرات اول رده سنی نونهالان در این هفته شدند.

یزدی اضافه کرد: در رده سنی بزرگ‌سالان نیز علی کرمی، وحید اسماعیل گنجه، امیر مصطفی جعفری، رضا ثاقبی ،علیرضا اختیاری، عباس سلطانی، محمدمهدی قاسملو، داود زارعی، حسین یاری و امیرحسین نظری نفرات اول این رده سنی شدند.

یزدی گفت: برگزاری این مسابقات علاوه بر پشتوانه سازی برای تیم‌های رده‌های مختلف استان موجب انگیزه میان رزمی‌کاران قم شده به‌گونه‌ای که در دومین دوره این لیگ شاهد رشد ۲۵ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته هستیم.

هیات ورزش‌های رزمی در کشور شامل ۱۰۵ رشته رزمی است که تنها ۳۰ رشته از آن زیرمجموعه هیات ورزش‌های رزمی قم فعال است. از ۳۰ رشته فعال در این استان نیز هشت رشته ازجمله موی تای، وکوتورین و همچنین پنج سبک کیک بوکسینگ بیشترین فعالیت را دارد.

ورزشکاران رزمی‌کار عضو هیات ورزش‌های رزمی این استان سالانه به‌طور میانگین ۱۰۰ مدال جهانی، آسیایی و کشوری کسب می‌کنند.

۷۴۰۴/ / ۱۱۷۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی