دانلود Dr. Mario World 1.0.5 دکتر ماریو به اندروید رسید


دانلود Dr. Mario World 1.0.5 دکتر ماریو به اندروید رسید

مجله آنلاین موبنا – بار دیگر دکتر ماریو آمده تا با روپوش سفیدش به جنگ ویروس ها برود. Dr. Mario World یک بازسازی از نسخه کنسولی قدیمی همین بازیست که حالا برای اندروید منتشر شده است. Dr. Mario World Dr. Mario World دنیای دکتر ماریو بازسازی خاطرات نینتندو نینتندو تبلیغات گسترده ای در سطح استورهای گوگل و اپل انجام داد تا سرانجام از دکتر ماریو قدیمی...

مجله آنلاین موبنا – بار دیگر دکتر ماریو آمده تا با روپوش سفیدش به جنگ ویروس ها برود. Dr. Mario World یک بازسازی از نسخه کنسولی قدیمی همین بازیست که حالا برای اندروید منتشر شده است.

دانلود Dr. Mario World 1.0.5 دکتر ماریو به اندروید رسیدDr. Mario World

Dr. Mario World دنیای دکتر ماریو بازسازی خاطرات نینتندو

نینتندو تبلیغات گسترده ای در سطح استورهای گوگل و اپل انجام داد تا سرانجام از دکتر ماریو قدیمی اش با شکل و شمایل جدید رونمایی کند. بازی Dr. Mario World به لحاظ ساختار و آنلاین بودن شبیه به سوپر ماریو ران بوده اما به هر حال سناریوی دکتر ماریو، کلا داستان دیگری است.

دکتر ماریو و نجات شهر ویروسی

داستان بازی در یک خط خلاصه می شود ویرویس ها شهر را فرا گرفته اند، دکتر ماریو باید با کپسول هایش به داد ساکنان شهر برسد. مرحله به مرحله ویروس ها را پاکسازی کرده و جلو برود.

گیم پلی دنیای دکتر ماریو

هر مرحله بازی به این صورت است که باید با مصرف تعداد مشخصی کپسول رنگی ویروس ها را بکشید. برای این کار کپسول را به سمت ویروس همرنگ خودش بکشید اگر سه آیتم همرنگ در یک راستا قرار گیرند ویروس کشته می شود. سختی بازی آنجاست که ویرویس رنگ های مختلفی دارند و کپسول های شما به جز اینکه تعدادشان محدود است در رنگ های مختلفی به صورت تصادفی به شما داده می شوند.

Dr. Mario World یک بازی کاملا آنلاین

بعدا از تجربه قارچ خور قبلی برای دکتر ماریو هم نینتندو تصمیم گرفته بازی را کاملا آنلاین عرضه کند. هر چند با توجه به همگانی شدن دسترسی به اینترنت در بسیاری از نقاط جهان این موضوع برای وقتی که به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارید خوشایند نیست به عبارت دیگر اگر اینترنت وصل نباشد دکتر ماریویی هم در کار نیست.

حالت های مختلف بازی دنیای دکتر ماریو

در حال حاضر در بازی حالت اصلی داستانی قابل بازی است که در آن هر مرحله تعدادی ویروس رنگ وارنگ را باید از بین ببرید. وقتی موفق شوید 20 مرحله ابتدایی را پشت سر بگذارید. چند آیتم دیگر آزاد می شود که از جمله آن حالت مقابله نفر به نفر به نام Versus می باشد.

گرافیک و صداگذاری دکتر ماریو

گرافیک ماریو به شکل قابل توجهی بروز شده است و در صداگذاری هم نینتندو به نسخه قدیمی دکتر ماریو وفادار مانده و همان افکت های صوتی را استفاده کرده است تا هنگام بازی بیشتر حس نوستالژی بهتان دست دهد.

قلب، الماس و سکه، همه ابزارهای آزار گیمر!

مطابق آنچه در دیگر بازی ها مدت هاست رایج شده است آیتم های سکه، الماس و قلب در Dr. Mario World توسط نینتندو تعریف شده است. برای خرید آیتم از فروشگاه سکه و الماس لازم است که به دست آوردنش هم چندان ساده نیست.

اگر هم بخواهید بدون دغدغه بازی کنید آیتم قلب جلوی شما را می گیرد. به این شکل که هر بار بازی کردن یکی از قلب های شما را مصرف می کند سپس مدتی باید صبر کنید تا قلب بگیرید یا اینکه کاری که سازنده دوست دارد را انجام دهید و قلب بخرید!

این سیستم غیر از اینکه جیب نینتندو را پر کند فایده دیگری ندارد. باید امیدوار بود سازندگان به جای این کار برای کسب درآمد به فکر راه حل جایگزینی باشند وگرنه بیشتر مخاطب را فراری می دهند تا اینکه جذب نمایند!

ارورهای بازی Dr. Mario World

Error 0007 : بهتر است آیپی دستگاه را تغییر دهید.

Error 0003 : اتصال به سرور به درستی برقرار نشده است اگر آیپی را عوض کرده اید دوباره این کار تکرار کنید!

تصاویر بازی:

دانلود آخرین نسحه بازی دنیای دکتر ماریو (بروزرسانی 16 مرداد 98) :

دانلود نسخه arm v1.0.5

دانلود نسخه arm64 v1.0.5

دانلود Dr. Mario World 1.0.5 دکتر ماریو به اندروید رسید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس