روایتی از جنگ 33روزه به نقل از سید حسن نصرالله


روایتی از جنگ 33روزه به نقل از سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله روز جمعه در برنامه تلویزیونی که از جنوب لبنان پخش می شد به دستاوردهای جنگ 33 روزه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان در تابستان 2006 میلادی گفت: این جنگ درصدد ایجاد خاورمیانه جدیدی بود که هدفش امنیت کامل برای صهیونیستها بود.

وی افزود: در این جنگ صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا می خواستند تمام دولت های منطقه از جمله دولت سوریه را از سر راه خود بردارند تا با راحتی بیشتری به اشغالگری خود در منطقه ادامه دهند.

سید حسن نصرالله روز جمعه در برنامه تلویزیونی که از جنوب لبنان پخش می شد به دستاوردهای جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت این جنگ به صهیونیستها نشان داد مقاومت مردم لبنان سخت تر از گذشته شده است.

به گفته نصرالله آمریکا با راه اندازی این جنگ می خواست با ایجاد یک منطقه خاورمیانه عاری از دشمنان اسرائیل به منافع از پیش تعیین شده خود دست یابد. در آن جنگ جان بولتون سفیر آمریکا در سازمان ملل گفته بود که تنها در صورتی حاضر هستند دست از جنگ بکشند که حزب الله به طور کامل نابود شود.

جان بولتون در همان سال نیز اعتراف کرده بود که ما در مقابل حزب الله ناتوان هستیم و باید هر چه زودتر جنگ را تمام کنیم.

بولتون در گفتگو با مقامات کشورهای خائن عربی گفته بود که در صورتی که جنگ ادامه پیدا می کرد رژیم صهیونیستی با نابودی کامل مواجه می شد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا