کمک شهرداری تهران به 1000 مسجد به‌مناسبت عید غدیر/ توزیع بسته‌های کودکانه غدیر در مساجد


کمک شهرداری تهران به 1000 مسجد به‌مناسبت عید غدیر/ توزیع بسته‌های کودکانه غدیر در مساجد

حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اعلام کمک مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران به یک هزار مسجد همزمان با دهه ولایت و امامت، گفت: در این ایام بسته‌های فرهنگی با موضوع غدیر و به زبان کودکانه تهیه و در مساجد توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «جواد صادق‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از کمک مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران به نیمی از مساجد پایتخت (یک هزار مسجد فعال) به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۵۰ عنوانی که برای روز غدیر در روایات ذکر شده روی بنر چاپ و به این یک هزار مسجد ارسال می شود.

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با اشاره به ارسال بسته های فرهنگی غدیر به مساجد در این ایام، افزود: این بسته‌ها شامل بروشور ایام غدیر، روزشمار غدیر و مجله «آفتابگردان» ویژه سنین کودک و نوجوان است. به جهت آنکه از ۱۰ تا ۲۵ ذی الحجه مناسبت‌های متعددی مانند مباهله و ابلاغ سوره توبه واقع شده است، در همین راستا اطلاعات مربوط به رویدادهای این ایام، در قالب اینفوگرافیک طراحی و در مساجد نصب می شود.

وی به برنامه های در نظر گرفته شده برای کودکان به منظور آشنا کردن آنها با واقعه غدیر خم اشاره و بیان کرد: در قالب بسته های فرهنگی ۲۰ هزار موضوع مرتبط با غدیر و ولایت امام علی(ع) با زبان کودکانه تهیه و در مساجد و اماکن عمومی مثل مترو توزیع می شود.

مشاور شهردار تهران در پایان خاطر نشان کرد: به دیگر امکان عمومی مانند بوستان‌ها و پایانه های شهری تهران هم بسته‌های فرهنگی «عید آسمانی غدیر» ارسال می شود و برای کارکنان شهرداری هم بسته های عید آسمانی و مسابقاتی در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته