برگزاری ویژه برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید «غدیر»


برگزاری ویژه برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید «غدیر»

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه 810 ویژه برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید «غدیر» در فارس برگزار می شود، اضافه کرد: حضرت امیرالمومنین (ع) به تمام بشریت تعلق دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «وحید احمدی»، امروز (سه شنبه 21 مرداد) در نشست خبری ایام امامت و ولایت روز «غدیر»، گفت: بنیاد بین المللی «غدیر» در حوزه های مختلف از سال 92 در فارس آغاز به کار کرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس با اشاره به اینکه 810 ویژه برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید «غدیر» برگزار می شود، اضافه کرد: حضرت امیرالمومنین (ع) به تمام بشریت تعلق دارند.

وی با اشاره به اینکه غدیر یکی از مهمترین عیدهای جهان اسلام است، یادآور شد: برای واقعه «غدیر»، 120 هزار نفر از حجاج به دستور پیامبر (ص) در منطقه ای به همین نام سه روز متوقف شدند و موضوع ولایت امیرالمومنین (ع)، بین آنان عنوان شد، اکنون وظیفه ماست که به خوبی به این موضوع توجه کنیم و آن را در جامعه نشر دهیم.

دبیر بنیاد بین المللی «غدیر» فارس از برگزاری جشن عید سعید «غدیر» با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد «حاج عباس» در شب این عید سعید خبر داد و تاکید کرد: جشن دهه امامت و ولایت همچون سه سال گذشته در محل بنیاد برگزار می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه 110 ایستگاه صلواتی به مناسبت غدیر برپا خواهد شد، تاکید کرد: اطعام 250 هزار نفری از دیگر برنامه های این ایام است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر