همکاری هنرمندان در برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهر جیرفت


همکاری هنرمندان در برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهر جیرفت

حسین اسحاقی، گفت: یکی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در دهه امامت همکاری در برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهر جیرفت است که هنرمندان در بخش هنری این برنامه فعالیت می کنند.

« حسین اسحاقی »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک عید غدیر خم، گفت: امام رضا علیه السلام در حدیثی فرمود: تبلیغ غدیر واجب است کسی عید غدیر را گرامی بدارد، خداوند خطاهای کوچک و بزرگ او را می بخشد و اگر از دنیا برود در زمره شهدا خداوند است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بیان داشت: یکی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، همکاری در دهه امامت، در برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهر جیرفت است.
وی، با بیان این مطلب که عهده دار بخش هنری این برنامه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است، افزود: در این برنامه هنرمندان شهرستان جیرفت کارگردانی، طراحی صحنه و دکور و نیز تصویر برداری این مراسم را بر عهده دارند.
اسحاقی، عنوان داشت: و یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در دهه امامت برگزاری شب های موسیقی جنوب کرمان در شب عید قربان و در شب عید غدیر است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اظهار داشت: در بیش از ۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، برنامه هایی مرتبط با عید غدیر برگزار می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا