ساخت سریال اوبی-وان کنوبی از سری جنگ ستارگان در شبکه دیزنی+ تایید شد


ساخت سریال اوبی-وان کنوبی از سری جنگ ستارگان در شبکه دیزنی+ تایید شد

ایوان مک‌‌گرگور بار دیگر برای بازی در نقش به یادماندنی سری جنگ ستارگان ، در سریال اوبی-وان کنوبی متعلق به شبکه دیزنی+ بازخواهد گشت. فروش ضعیف اسپین‌آف Solo: A Star Wars Story که بودجه زیادی صرف ساخت آن شده بود، لوکاس فیلم را مجبور کرد تا راه جدیدی از سودآوری را توسط شبکه استریم دیزنی+ امتحان کنند و ساخت اسپین‌‌آف‌های سری جنگ ستارگان را تا زمان...

ایوان مک‌‌گرگور بار دیگر برای بازی در نقش به یادماندنی سری جنگ ستارگان ، در سریال اوبی-وان کنوبی متعلق به شبکه دیزنی+ بازخواهد گشت.

فروش ضعیف اسپین‌آف Solo: A Star Wars Story که بودجه زیادی صرف ساخت آن شده بود، لوکاس فیلم را مجبور کرد تا راه جدیدی از سودآوری را توسط شبکه استریم دیزنی+ امتحان کنند و ساخت اسپین‌‌آف‌های سری جنگ ستارگان را تا زمان نامعلوم به تعویق بیاندازند.

در حال حاضر چندین سریال لایو-اکشن از سری در دست ساخت قرار دارد که یکی از آن‌ها The Mandalorian با بازی پدرو پاسکال و دیگری سریال نامشخصی با بازی کاسیان آندور (از فیلم Rogue One: A Star Wars Story) خواهد بود. مدیرعامل دیزنی باب ایگر چندی پیش اعلام کرده بود سومین سریال سری جنگ ستارگان نیز در مرحله پیش ساخت قرار دارد که اکنون مشخص شده حول شخصیت اوبی-وان کنوبی خواهد گذشت. ناگفته نماند که لوکاس فیلم در ابتدا قصد داشت داستان آن را تبدیل به فیلم اسپین آف بکند اما بهمن ماه سال گذشته شایعاتی منتشر شد که اعلام می‌کرد فیلم‌نامه تبدیل به سریال 6 قسمتی شده است.

سایت Deadline امروز در خبری شایعات پیشین را تایید کرد و حتی اعلام کرد که ایوان مک‌گرگور، ایفاگر نقش اوبی-وان کنوبی در سری جنگ ستارگان بار دیگر برای بازی در این شخصیت بازخواهد گشت. سریالی که برای شبکه تازه تاسیس دیزنی+ که آثار متعلق به این شرکت عظیم را به صورت استریم پخش خواهد کرد، ساخته می‌شود. این سایت جزئیات بیشتری از پروسه ساخت را اعلام نکرد اما عده‌ای حدس زده‌اند که در دوره تبعید Tatooine خواهد گذشت. چرا که پیش از این اسپین‌آف در دست ساخت کنوبی نیز Joshua Tree نام داشت.

به احتمال زیاد باید منتظر برپایی همایش D23 دیزنی باشیم که از 23 تا 25 آگوست در کالیفرنیا امریکا برگزار خواهد شد تا شاید اطلاعات بیشتری از سریال اوبی-وان کنوبی منتشر شود.

ساخت سریال اوبی-وان کنوبی از سری جنگ ستارگان در شبکه دیزنی+ تایید شدساخت سریال اوبی-وان کنوبی از سری جنگ ستارگان در شبکه دیزنی+ تایید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی