تاریخ انتشار بازی Need for Speed Heat مشخص شد


تاریخ انتشار بازی Need for Speed Heat مشخص شد

الکترونیک‌آرتس همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بود، از نسخه‌ی جدید سری Need for Speed یعنی بازی Need for Speed Heat رونمایی کرده است. پس از لو رفتن نام نسخه‌ی جدید Need for Speed، الکترونیک‌آرتس سایتی را برای روزشماری معرفی این عنوان راه‌اندازی کرد و حال زمان معرفی آن فرار رسیده است. بازی Need for Speed Heat که شانزدهمین نسخه‌ی اصلی سری محسوب...

الکترونیک‌آرتس همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بود، از نسخه‌ی جدید سری Need for Speed یعنی بازی Need for Speed Heat رونمایی کرده است.

پس از لو رفتن نام نسخه‌ی جدید Need for Speed، الکترونیک‌آرتس سایتی را برای روزشماری معرفی این عنوان راه‌اندازی کرد و حال زمان معرفی آن فرار رسیده است.

بازی Need for Speed Heat که شانزدهمین نسخه‌ی اصلی سری محسوب می‌شود، توسط استودیوی «گوست گیمز» (Ghost Games) که Need for Speed Rivals، ریبوت Need for Speed و Need for Speed Payback را در کارنامه دارد، در دست توسعه است و قرار هست در 8 نوامبر 2019 مصادف با 17 آبان 1398 برای پی‌سی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود و شما را به شهری خیالی با نام Palm City ببرد.

در Need For Speed Heat طی دو سری به مسابقه خواهید پرداخت. ابتدا در روز در رقابتی تحت عنوان Speedhunters Showdown شرکت می‌کنید که می‌توانید از آن پول به دست آورید و خودروهای جدید خریداری و شخصی‌سازی کنید. در شب، باید تلاش کنید تا در مسابقات زیرزمینی برای خود اعتبار یا در واقع واحدی به نام Rep کسب کنید درحالی که ممکن است پلیس‌ها کار شما را بسازند و دارایی‌های شما را از چنگتان دربیاورند.

علاوه بر این‌ها، کارگردان نوآوری بازی Need for Speed Heat یعنی «رایلی کوپر» (Riley Cooper) طی مطلبی جدید اظهار داشته که تیم سازنده به بازخوردهای طرفداران نسبت به آخرین نسخه‌ی سری یعنی Payback گوش فرا داده‌ و متوجه شده است که طرفداران خواستار خودروهای بیشتر، شخصی‌سازی گسترده‌تر و چالش‌های بیشتر هستند.

ما بیش از هر زمان دیگری، امکانات بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم تا منحصر به فرد باشند و خود را به دیگران بشناسانند. طرفداران ما به وضوح خواستار خودروها، شخصی‌سازی و چالش‌های بیشتری بوده‌اند و ما تمامی جوانب بازی را گسترش می‌دهیم. از استایل شخصیت شما گرفته تا عملکرد خودرو و سبک رانندگی‌تان، ما امکان خلاقیت را برای تمامی بازیکنان در این بازی جدید فراهم می‌کنیم.

نظر شما درباره‌ی بازی Need for Speed Heat چیست؟

تاریخ انتشار بازی Need for Speed Heat مشخص شدتاریخ انتشار بازی Need for Speed Heat مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق