مدل جدید Wildfire X به برگ برنده HTC تبدیل می‌شود؟


مدل جدید Wildfire X به برگ برنده HTC تبدیل می‌شود؟

شرکت HTC با احیای یکی از برندهایش، گوشی میان‌رده Wildfire X را برای فرار از وضع اقتصادی نامطلوب خود با قیمتی باورنکردنی، به بازار عرضه می‌کند.

مدل جدید Wildfire X به برگ برنده HTC تبدیل می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت HTC برای رهایی از وضع بد اقتصادی فعلی که در حال دست و پا زدن در آن است، یکی از برند‌های قدیمی خود را به همکاری InOn Smart Technology احیا کرد. حاصل این کار مدل میان‌رده و ارزان قیمت Wildfire X است.

نکته جالب گوشی جدید HTC قیمت بسیار پایین آن است. قیمت این دستگاه از ۱۵۵ دلار شروع می‌شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره دسترسی غربی‌ها به این گوشی منتشر نشده، اما اگر این اتفاق بیفتد و صادرات دستگاه ۶.۲ اینچی HTC به اروپا یا آمریکا با قیمتی مشابه آغاز شود، می‌تواند تاثیر بسزایی در فروش این میان‌رده داشته باشد.

دوربین سه‌گانه گوشی میان‌رده Wildfire X

قابلیت برجسته این میان‌رده، دوربین سه‌گانه آن است. دوربین اصلی این گوشی با ۱۲ مگاپیسکل کیفیت توسط یک لنز ۸ مگاپیکسلی مجهز به زوم دو برابر همراهی می‌شود. به این دو لنز یک سنسور تشخیص عمق نیز اضافه شده که بتواند بهترین تجربه تصویربرداری بوکه را به کاربر ارائه دهد.

مدل جدید Wildfire X به برگ برنده HTC تبدیل می‌شود؟

بیشتر بخوانید:معرفی ارزان‌ترین گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۹ +تصاویر

گوشی Wildfire X با یک رنگ آبی تیره متفاوت عرضه شده که توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. صفحه نمایش بزرگ این دستگاه نیز درون خود یک ناچ قطره دارد که میزبان دوربین سلفی آن است. علاوه بر این، حاشیه‌های نمایشگر Wildfire X بسیار نازک بوده، اما دارای رزولوشن ناامید کننده ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل است.

کاملا واضح است که HTC برای پایین نگه داشتن قیمت این دستگاه مجبور به چشم‌پوشی از اضافه کردن یکسری از قابلیت‌ها به گوشی خود شده است. اما با توجه به همه این مسائل، پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio P22 و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری در زیر پنل ۶.۲ اینچی آن چندان هم ناامید کننده به نظر نمی‌رسند. به هر حال قیمت فوق برای پیکربندی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و برای پیکربندی دیگر آن که ترکیبی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، قیمت ۱۹۵ دلار در نظر گرفته شده است.

شرکت سازنده Wildfire X، این گوشی را در کنار یک محصول استوانه‌ای به نام MyBuddy به فروش می‌رساند. این دستگاه به شما کمک می‌کند هنگام گم کردن تلفن همراه، مکان آن را پیدا کرده و همچنین مکان لحظه‌ای خود را در شرایط خطرناک برای دوستان یا خانواده خود ارسال کنید.

مدل جدید Wildfire X به برگ برنده HTC تبدیل می‌شود؟

انتهای پیام/

گوشی میان رده Wildfire X با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رسد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو