طرز تهیه پنکیک نارگیلی بسیار خوشمزه و خوش پخت در خانه


پنکیک یک غذای ساده و خوشمزه است که می توانید آن را با مواد پر انرژی و مفیدی مثل آرد، تخم مرغ و شیر به راحتی تهیه کنید و به عنوان یک صبحانه یا عصرانه دلچسب میل نمایید. در ادامه طرز تهیه پنکیک نارگیلی را آموزش می بینید. همانطور که اشاره کردیم پنکیک یک غذای سبک و و خوشمزه است که می توان آن را به روش های مختلف و با طعم های متفاوت تهیه کرد، در صورت...

پنکیک یک غذای ساده و خوشمزه است که می توانید آن را با مواد پر انرژی و مفیدی مثل آرد، تخم مرغ و شیر به راحتی تهیه کنید و به عنوان یک صبحانه یا عصرانه دلچسب میل نمایید. در ادامه طرز تهیه پنکیک نارگیلی را آموزش می بینید.

همانطور که اشاره کردیم پنکیک یک غذای سبک و و خوشمزه است که می توان آن را به روش های مختلف و با طعم های متفاوت تهیه کرد، در صورت علاقه برای آشنایی با طرز تهیه انواع دیگر معرفی شده در مطالب قبلی از جمله پنکیک ژاپنی، پنکیک سیب زمینی و پنکیک بدون شیر می توایند با کلیک بر روی لینک های مربوطه با دستور طبخ آنها آشنا شوید.

طرز تهیه پنکیک نارگیلی بسیار خوشمزه و خوش پخت در خانه
طرز تهیه پنکیک نارگیلی بسیار خوشمزه و خوش پخت در خانه

طرز تهیه پنکیک نارگیلی بسیار خوشمزه و خوش پخت در خانه

مواد لازم

شیر : یک پیمانه آرد : یک و نیم پیمانه تخم مرغ : یک عدد شکر : ۲ قاشق غذا خوری کره : ۵۰ گرم نارگیل : یک سوم پیمانه بکینگ پودر : یک قاشق مربا خوری وانیل : یک چهارم قاشق چای خوری

طرز تهیه پنکیک نارگیلی بسیار خوشمزه و خوش پخت در خانه

طرز تهیه پنکیک نارگیلی

برای تهیه پنکیک، در ابتدا تخم مرغ، شکر و وانیل را با همزن بزنید تا یک مخلوط کشدار و کم رنگ بدست آید. سپس کره ای که به دمای اتاق رسیده است را با چاقو به صورت تکه های کوچک در آورده و به مخلوط اضافه کنید با همزن بزنید تا مخلوط یکدست شود.

بعد شیر را اضافه کرده و مواد را با استفاده از یک قاشق و در حد مخلوط شدن هم بزنید. پودر نارگیل را اضافه کرده و دوباره آن را در حد مخلوط شدن هم بزنید، در آخرین مرحله، آرد و بکینگ پودر را بریزید و مواد را با استفاده از لیسک یا قاشق هم بزنید به طوری که مخلوط کاملا یکدستی بدست آید.

اکنون مخلوط شما آماده شده است؛ در صورت شل بودن مخلوط، می توانید مقداری دیگر آرد اضافه کنید. حال به اندازه یک ملاقه از مواد را بردارید، درون یک ماهی تابه نچسب که داغ شده است، بریزید، سپس شعله را ملایم کرده و اجازه دهید تا پنکیک بپزد.

طرز تهیه پنکیک نارگیلی بسیار خوشمزه و خوش پخت در خانه

زمانی که پنکیک، شروع به حباب زدن کرد و خودش را گرفت، یعنی اینکه آماده برگرداندن است، بنابراین با استفاده از یک کفگیر، پنکیک ها را به طرف دیگر برگردانید و بگذارید تا هر دو طرف طلایی شود. اکنون پنکیک نارگیلی آماده سرو شدن می باشد. در صورت تمایل می توانید آن را با کمی پودر نارگیل و مقداری عسل تزیین کرده و میل نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...