هفته هشتم کورس سوارکاری تابستانه بندرترکمن برگزار شد


هفته هشتم کورس سوارکاری تابستانه بندرترکمن برگزار شد

 گرگان - ایرنا - هفته هشتم کورس سوارکاری بندرترکمن با رقابت 36 راس اسب از نژادهای دو خون و تروبرد در شش دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان در غرب استان گلستان برگزار شد.

در پایان رقابت های امروز ۸۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان، مربیان و چابکسوران اسب‌های اول تا چهارم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

در دور نخست ۴ راس اسب بالای سه سال نژاد دوخون کلاس ۵ وارد دپارشدند که اسب ردوینز با چابکسواری کمال دالی جه عطا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد.

در این دور بنیامین جرجانی با اسب جنی ناز و مبین آسایش با اسب آژدر به مقام های دوم و سوم رسیدند.
دور دوم با حضور اسب های بالای سه سال نژاد دوخون کلاس ۶ برگزار شد که امیر مخدومی با اسب گلد دریم به مقام نخست رسید و سراج الدین اندروا با اسب تری گر و آق اویلی بشگرد با اسب اورتی باند به عنوان دوم و سوم رسیدند.
اسب های دوساله نژاد دوخون دور سوم رقابت‌های این هفته را برگزار کردند که در پایان امیر مختومی با اسب بولت پایلت زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد، بنیامین جرجانی با اسب ایلیاز به مقام دوم دست یافت و مهرداد خوجملی با اسب جاستین فای سوم شد.
دور چهارم مسابقات با حضور اسب های بالای سه سال نژاد دوخون کلاس ۴ برگزار شد که قربان محمد اودک با اسب سردار بندر به مقام قهرمانی رسید، آق اویلی بشگرد با اسب طلا و رامین قهرمانی با اسب اریس به مقام دوم و سوم این دور دست یافتند.
برای دور پنجم رقابت ها، اسب های دوساله نژاد دوخون وارد دپار شدند که امیر مخدومی با اسب کینگ لین به مقام نخست رسید و بنیامین جرجانی با اسب پرنس آلپ و آق اویلی بشگرد با اسب سرجان به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در دور آخر و ششم رقابت‌های این هفته، اسب های بالای ۳ سال نژاد تروبرد کلاس ۴ وارد دپار شدند که در پایان این رقابت مهرداد خوجملی با اسب جاهیل به عنوان قهرمانی دست یافت و کمال دالی جه عطا با اسب دیانا و محمد خوجملی با اسب گلد بنتلی به مقام دوم و سوم دست یافتند.

مسابقات اسبدوانی گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...