اعتماد مردم به مجریان انتخابات جلب شود


اعتماد مردم به مجریان انتخابات جلب شود

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم بی طرفی مسوولان و مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد مردم باید به مجریان انتخابات جلب شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: عملکرد مسوولان در روند انتخابات نباید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند مسوولان به سمت فرد خاصی تمایل دارند.

امام جمعه دزفول درخصوص انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: اشخاص، جناح ها، گروهها و قومیتها سعی نکنند طرف مقابل را حذف کنند.

وی در ادامه عید غدیر را روز اکمال نعمت و دین دانست و گفت: اطعام ۴۴ هزار نفر، اهدای ۴۰ جهیزیه و توزیع بیش از یک تن گوشت بین نیازمندان به مناسبت عید غدیر در دزفول انجام شده است.

خطیب جمعه دزفول افزود: مساله ابلاغ ولایت امام علی (ع) توسط حضرت محمد(ص) به خوبی بیان شد؛ این حضرت به ابعاد این موضوع آگاهی داشت اما به دلیل وجود منافقان و مشرکانی که به ظاهر مسلمان بودند کمی از ابلاغ این پیام بیمناک بود.

وی لقب امیرالمومنین را لقب اختصاصی امام علی (ع) عنوان و اضافه کرد: برخی از این امر الهی خوششان نیامد و به پیغمبر گفتند آیا این لقب از سوی خداوند به حضرت علی داده شده است که ایشان فرمودند بله.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: همه مسلمانان باید به مسجدی که در اسلام ناب محمدی آمده و نه اسلام آمریکایی توجه کنند.

وی با اشاره به دیدار انصارالله یمن با رهبر معظم انقلاب افزود: حضرت آقا بر گفت و گوهای یمنی یمنی برای حل مشکلات تاکید دارند.

امام جمعه دزفول رونمایی از خودرو و نفربر دفاعی را افتخاری دیگر برای صنعت دفاعی ایران دانست و به رفع توقیف نفتکش ایرانی اشاره کرد و گفت: این رفع توقیف پیروزی بزرگی برای ایران اسلامی درمقابل انگلیس، روباه پیر است.

وی با تاکید بر لزوم مبارزه بی امان با فساد گفت: تحقق عدالت و مبارزه با فساد دو روی یک سکه هستند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه چوب عدالت توسط قوه قضاییه بلند شده است، افزود: همه در مقابل قانون یکسان هستند و هر کس تخلف کرد باید طبق قانون با او برخورد شود.

وی اظهار داشت: برخی در مصاحبه ها شعارها و سخنان زیبایی می گویند ولی در عمل به گونه دیگری برخورد می کنند.حجت الاسلام قاضی دزفولی از مسوولان خواست به جای شکایت از خبرنگاران نقد آنها را بپذیرند و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: این عزیزان مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی هستند.

وی با تبریک کسب رتبه نخست کنکور ریاضی فیزیک توسط علیرضا سخایی راد جوان دزفولی گفت: امید است این جوان همچنان برای پیشرفت کشور افتخارآفرینی کند.

۳۰۲۲/۶۰۶۸

سه هزار نفر عید غدیر در گتوند اطعام میشوند

امام جمعه گتوند گفت: به مناسبت عید غدیر سه هزار نفر در شهرستان گتوند اطعام میشوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تبریک عید غدیر به برنامه های این شهرستان به همین مناسبت اشاره کرد و افزود: سه هزار نفر در روز غدیر با همکاری و پیگیری خیرین و مسئولین شهرستان گتوند اطعام میشوند.
وی با بیان اینکه غدیر بزرگترین جشن جهان اسلام است، ادامه داد: جشن های باشکوهی در شهرهای سماله، جنت مکان و دیگر نقاط شهرستان برگزار شد و قرار است، در کنار برگزاری جشن ها و برنامه های مختلف در شهرها و روستاها به مناسبت غدیر، آیین بازخوانی حادثه غدیر در روز دوشنبه ۲۸ مردادماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین درکوی شهید سلطانی گتوند برگزار شود.
امام جمعه گتوند گفت:راهپیمایی بزرگ مردم گتوند به صورت کاروان شادی و مولودی خوانی تا میدان غدیر از دیگر برنامه هایی است که در روز سه شنبه۲۹ مردادماه در این شهرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام اسدپور به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جهادگران اشاره کرد و ادامه داد:کار جهادی حاصل ایمان است، کار جهادی یعنی انسان از تمام تلاش، توان و پتانسیل فکری و عملی برای خدمت به جامعه استفاده کند.

امام جمعه گتوند گفت: کسی که توان خود را در راه جامعه و در راه اندیشه و ارزشها هزینه کند به صورت جهادی کار کرده است و با این کار، ایمان انسان قوی تر می شود.
حجت الاسلام اسدپور در پایان افزود:مسئولین و کسانی که در هر پست مدیریتی، حاکمیتی، بازاری و صنوف در شهرستان گتوند شاغل هستند، باید این تفکر جهادی در ذهن آنها شکل بگیرد و اگر به این صورت کار کنیم مشکلات جامعه سریعتر برطرف میشوند.
۷۴۶۷/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت