انتقام خون شهید صارمی را به فاصله کوتاهی بعد از شهادتش گرفتیم


انتقام خون شهید صارمی را به فاصله کوتاهی بعد از شهادتش گرفتیم

یکی از فرماندهان سابق سپاه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: انتقام خون شهید صارمی و دیپلمات‌ها و کارکنان دفتر کنسولگری ایران در افغانستان را در کوتاهترین زمان ممکن بعد از شهادت ایشان گرفتیم.

به گزارش ایسنا منطقه فارس،ابراهیم عزیزی صبح پنجشنبه 24 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: چند روز بعد از قطعی شدن خبر شهادت شهید صارمی و هشت کارمندان کنسولگری ایران در افغانستان انتقام خون پاک آنان را گرفتیم.

وی بدون اشاره به جزئیات این خبر گفت: عوامل اصلی و دستور دهندگان آن ترور وحشیانه که در قندهار پنهان شده بودند شناسایی شده و به درک واصل شدند تا دشمن بداند اجازه تجاوز به حریم نظام اسلامی را به هیچ کس نمیدهیم.

استاندار اسبق هرمزگان با اشاره به اینکه انتقام خون شهید اصحاب رسانه برای نظام اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود لذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسانی که مسبب این حادثه بودند، به دَرَک واصل شدند؛ به‌طوری‌که تروریست‌ها پی بردند که برخورد با اصحاب رسانه‌ایران، قابل‌گذشت نیست .

او خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با آن واکنش سریع به دشمنان نشان داد که برای حرکت آزاد اخبار و اطلاعات و خبرنگار قرب و منزلت بسیاری قائل است .

عزیزی همچنین با بیان اینکه رسانه آیینه‌ای روشن برای انعکاس رویدادهاست، بر لزوم توجه به رعایت اخلاق حرفه‌ای از سوی فعالان رسانه تاکید و خاطرنشان کرد که انتقاد نکردن و مدح یک دستگاه و مدیر را گفتن، اخلاق مداری نیست.

او با یادآوری اینکه خبرنگاران افسران خط مقدم جبهه جنگ رسانه‌ای و نرم هستند، تاکید کرد: باید بپذیریم کسی جلوتر از اصحاب رسانه در میدان جنگ رسانه‌ای نیست .

عزیزی توجه به وضعیت معیشتی اصحاب رسانه را خواستار شد و درعین‌حال گفت: شاید خلاء قوانین موجب شده نتوان آن‌گونه که شایسته و درخور است، به اصحاب رسانه توجه شود؛ دشمن درواقع به دنبال یک نفوذ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی طولانی در کشور است که اصحاب رسانه مقابل وی در این نفوذ ایستاده‌اند .

او با اشاره به اینکه تصمیم گیری صحیح می تواند به دنبال یک اطلاع‌رسانی صحیح اتفاق بیفتد، رسانه را ظرفیتی بزرگ برای اعتمادسازی و اعتماد افزایی دانست و گفت: در عین حال رسانه می تواند بر کاهش یا سلب اعتماد عمومی هم تاثیرگذار باشد، خبرنگار بصیر و آگاه به مسائل می‌تواند اعتماد به‌نظام را بسترسازی کرده و گسترش دهد، اما یک غفلت موجب اعتمادسوزی خواهد شد.

این فرمانده اسبق سپاه با یادآوری اینکه تلاش برای تسری فرهنگ مطالبه گری از رسالت‌های مهم رسانه و خبرنگاران است، گفت: پرسش گری حق و پاسخگویی وظیفه است؛ رسانه باید به خاطر داشته باشد که تمام قدرت خود را از مخاطبانش میگیرد، تلاش برای اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع هم موجب رضایت مخاطب هم موجب تقویت نظام خواهد شد.

عزیزی با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان خبری تاکید کرد که اصحاب رسانه صادقانه و با کمترین امکانات و درآمد همواره در جبهه جنگ نرم به دفاع از نظام اسلامی مشغول بوده و هستند.


انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در