تمرکز بر اشتباهات بن سلمان و حذف وی از صحنه سیاسی ضروی است


تمرکز بر اشتباهات بن سلمان و حذف وی از صحنه سیاسی ضروی است

خبرگزاری آریا- برای دور کردن بن سلمان از قدرت باید بر اشتباهات و خطا‌هایی که از او سر می‌زند تاکید و این اشتباهات را بزرگنمایی کرد.

تمرکز بر اشتباهات بن سلمان و حذف وی از صحنه سیاسی ضروی است
خبرگزاری آریا- "برای دور کردن بن سلمان از قدرت باید بر اشتباهات و خطا‌هایی که از او سر می‌زند تاکید و این اشتباهات را بزرگنمایی کرد".
به گزارش خبرگزاری آریا، ­مشاور بن نایف بر ضرورت متمرکز شدن بر اشتباهات بن سلمان و تکرار آن بر سر زبان‌ها برای حذف وی از صحنه سیاسی تأکید کرد.
مشاور بن نایف در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: زیر ذره بین قرار دادن مسائل روحی شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بسیار مهم و ضروری است. تأکید بر اشتباهات وی و آشکار نمودن آن و بزرگ کردن این اشتباهات و تکرار آن بر سر زبان‌ها و یادآوری کردن این اشتباهات به وی و به خسارت‌هایی که عربستان از جنگ یمن متحمل شده، بسیار مفید است. شاهزاده بن سلمان قدرت نمایی می‌کند در حالی که او از درون سست و توخالی است. امروز نیز بسیار بیشتر تضعیف شده، زیرا دوست او یعنی شاهزاده بن زاید، ولیعهد اماراتی به وی خیانت کرده و همه طرح‌ها و نقشه‌های وی از هم گسیخته شده است.
مشاور بن نایف همچنین نوشت: برای دور کردن بن سلمان از قدرت باید بر اشتباهات و خطا‌هایی که از او سر می‌زند تاکید و این اشتباهات را بزرگنمایی کرد. در راس این اشتباهات ارتباط بیش از حد با امارات است، زیرا هم اکنون مواضع امارات تغییر کرده است. اماراتی که هم پیمانی مهم برای عربستان بوده است، اما این امارات از نظر داخلی و خارجی بر محمد بن سلمان فشار می‌آورد، و پرونده سازی علیه وی می‌کند و به موسسات آمریکایی می‌فرستد، همچنین از داخل خاندان سعودی بر وی فشار وارد می‌آورد تا جایی که بن سلمان به مرحله‌ای برسد که خود را کوچک ببیند قبل از اینکه سیاستمداران داخلی و خارجی او را کوچک بشمارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس