صعود اروپایی خنت در غیاب مدافع ایرانی


مدافع ایرانی خنت بلژیک در شب برتری تیمش برابر لارناکا قبرس نیمکت‌نشین بود. نوشته صعود اروپایی خنت در غیاب مدافع ایرانی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

صعود اروپایی خنت در غیاب مدافع ایرانی

میلاد محمدی در شب برتری تیمش برابر لارناکا قبرس نیمکت‌نشین بود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰
صعود اروپایی خنت در غیاب مدافع ایرانی

مدافع ایرانی خنت بلژیک در شب برتری تیمش برابر لارناکا قبرس نیمکت‌نشین بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ اروپا، تیم خنت که میلاد محمدی را مثل تمام بازی‌های گذشته‌اش از ابتدا جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳ پنج‌شنبه شب در استادیوم قلامکو آرنا میزبان تیم لارناکا قبرس بود.

یاران میلاد محمدی که هفته قبل در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در خانه لارناکا قبرس به تساوی یک بر یک رسیده بودند، در مسابقه برگشت توانستند به برتری پُر گل ۳ بر صفر دست پیدا کنند تا به مرحله بعد بروند.

خنت بلژیک با پیروزی برابر لارناکا قبرس، باید در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف ری‌یکا کرواسی برود تا در صورت برتری برابر این تیم، راهی مرحله گروهی شود.

میلاد محمدی که پس از پیوستن به خنت بلژیک در یک مسابقه پلی‌آف لیگ اروپا و یک بازی ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته، در چهار دیدار اخیرشان به طور کامل نیمکت‌نشین بود که در جدال برگشت مقابل لارناکا قبرس برای پنجمین بازی پیاپی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت