بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری


بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری شاهین جمشیدی مجری و گوینده ایرانی را در حرف تازه با بیوگرافی کامل هنری و زندگی شخصی همراه با عکس های خانوادگی و همسر و دخترش و آدرس اینستاگرام و سوابق کاری و نحوه مجری شدنش را بخوانید. بیوگرافی شاهین جمشیدی شاهین جمشیدی مجری تلویزیون و گوینده رادیو […] نوشته بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری اولین بار در...

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

شاهین جمشیدی مجری و گوینده ایرانی را در حرف تازه با بیوگرافی کامل هنری و زندگی شخصی همراه با عکس های خانوادگی و همسر و دخترش و آدرس اینستاگرام و سوابق کاری و نحوه مجری شدنش را بخوانید.

بیوگرافی شاهین جمشیدی

شاهین جمشیدی مجری تلویزیون و گوینده رادیو در ۱۹ شهریور ۱۳۶۰ در تهران در خانواده ای مطبوعاتی و فرهنگی با اصالت لاریجانی به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی و زراعت و اصلاح نباتات در مقطع فوق لیسانس می باشد‌.

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

شروع فعالیت از روزنامه نگاری تا اجرا

وی در خانواده ای مطبوعاتی و فرهنگی به دنیا آمده و ابتدا کارش را از روزنامه نگاری شروع و سپس وارد رادیو جوان و بعد از مدتی به عنوان مجری وارد تلویزیون شد‌
اهل نوشتن و ذوقی برای شعر گفتن دارد و قلم خوبی برای سرودن متن ها و اشعار زیبا دارد.

قبل از ورود به مجریگری در صفحه کشاورزی روزنامه های اقتصادی مثل اقتصاد پویا و سرزمین پویا مطلب می نوشت و در این زمینه کار میکرد.
جمشیدی مجری پرکار این روزهای تلویزیون از دنیای رادیو به تلویزیون راه یافت و اولین بار با اجرای برنامه ای برای ایام دهه فجر و بعد از آن به عنوان مجری گزینه جوان شناخته شد

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

همسر شاهین جمشیدی

وی در سال ۱۳۹۲ همزمان با عید غدیر خم ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصب این ازدواج یک دختر به نام دیباست که در سال ۹۴ به دنیا آمده است.

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

فعالیت در رادیو

از سال ۸۳ در رادیو جوان مشغول به کار شده ، در روزهای اول فقط ۵دقیقه به صورت تلفنی روی خط رادیو جوان میرفت و با اخباری که در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جمع آوری می کرد آن آیتم مخصوص به خودش را اجرا می کرد.
بعد از گذشت مدت کوتاهی فعالیتش را در رادیو جوان گسترش داد و وارد استودیو رادیو جوان شده و پای ثابت اجراهای برنامه های گوناگون شد.
در مجموع ۴سال در رادیو جوان بود و بعد از برنامه موج روز، برنامه‌های دیگری را نیز مثل باشگاه دانشمندان جوان، شبکه برق و ..را به عنوان گوینده -مجری اجرا کرد.

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

مجری تلویزیون و برنامه گزینه جوان و گلخانه

از سال ۸۷ از طرف احسان علیخانی و علی زاهدی برای اجرای برنامه محرمانه به مناسبت دهه فجر برای شبکه ۳ دعوت شد .
مخاطبان شاهین جمشیدی را با دو برنامه گزینه جوان که برنامه مشاوره کنکوری و درباره کنکور سراسری بود و دیگری برنامه گلخانه می شناسند و با این دو برنامه به شهرت رسید و معروف شد.
او چند سال اجرای برنامه گلخانه را برعهده داشته که برنامه ای گفتگو محور با هنرمندان و بازیگران هست که او را تبدیل به یک مجری توانمند و شناخته شده کرده است

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

او تاکنون اجرای برنامه هایی چون محرمانه، مجری برنامه گزینه جوان و برنامه کولاک و برنامه صبح (یکی از برنامه های پر طرفدار صبحگاهی)، از سال ۸۹ اجرای برنامه سینما گلخانه ، از اردیبهشت ۹۲ در روز جمعه ها اجرای برنامه خوشا شیراز و … بر عهده داشته است‌

به تازگی در سریال آچمز به عنوان بازیگر در نقش خودش یعنی مجری حضور داشته است.

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

عکس های شخصی شاهین جمشیدی

در ادامه چند تصویر جدید از وی و دخترش دیبا را مشاهده کنید

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجریبیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید