سفیر امریکا از رهایی خلیل‌الله فروزی ابراز نگرانی کرد


جان بس سفیر ایالات متحده امریکا در کابل، از رهایی خلیل‌الله فروزی از متهمان اصلی بحران کابل بانک از سوی رییس جمهور،‌ ابراز نگرانی کرد. جان بس در یک پیام تویتری از رهایی خلیل‌الله فروزی از متهمان اصلی بحران کابل بانک، قبل از اتمام دوره حبس، ابراز نگرانی نموده و در مورد تعهدات افغانستان در مورد مبارزه با فساد مشکوک است. بس همچنان به...

سفیر امریکا از رهایی خلیل‌الله فروزی ابراز نگرانی کرد

جان بس سفیر ایالات متحده امریکا در کابل، از رهایی خلیل‌الله فروزی از متهمان اصلی بحران کابل بانک از سوی رییس جمهور،‌ ابراز نگرانی کرد.

جان بس در یک پیام تویتری از رهایی خلیل‌الله فروزی از متهمان اصلی بحران کابل بانک، قبل از اتمام دوره حبس، ابراز نگرانی نموده و در مورد تعهدات افغانستان در مورد مبارزه با فساد مشکوک است.

بس همچنان به گزارش‌های اشاره می‌کند که در آن از قول رحمت الله نبیل رئیس سابق امنیت ملی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گفته شده که حکومت این کشور خلیل الله فروزی رئیس سابق کابل بانک را بخاطر کمک مالی با کمپاین انتخاباتی رئیس جمهور غنی پیش از وقت از حبس رها کرده‌است.

وی در تویترش نوشته است:

ابراز نگرانی جان بس سفیر امریکا در مورد رهایی خلیل‌الله فروزی از سوی رییس جمهور غنی

صدیق صدیقی سخنگوی ریاست جمهوری در واکنش به گفته های رحمت‌الله نبیل گفته است که ادعای آقای نبیل در پیوند به رهایی فیروزی در بدل پول کاملن بی بنیادو بی اساس است، عوام فریبانه و کمپاینی می باشد. بر بنیاد فیصله ی یک کمیته موظف که متشکل از نهاد های عدلی و قضایی، صحی و امنیتی بوده؛ وضعیت فیروزی وخیم توصیف شده، و به خانه اش انتقال یافته وتحت نظارت شدید قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها