شایعه: اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 در استریم State of Play در ماه نوامبر


شایعه: اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 در استریم State of Play در ماه نوامبر

گزارش جدیدی برنامه‌های سونی برای رونمایی از تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 و پلی‌استیشن 5 در رویدادهای پیش رو را فاش می‌کند. تروی بیکر: طرفداران برای بازی Last of Us 2 آماده نیستند گزارش جدیدی از سایت 4chan به انتشار رسیده که دارای جزئیات مهمی از زمان اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 و رونمایی از پلی‌استیشن 5 است. طبق این گزارش، در...

گزارش جدیدی برنامه‌های سونی برای رونمایی از تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 و پلی‌استیشن 5 در رویدادهای پیش رو را فاش می‌کند.

گزارش جدیدی از سایت 4chan به انتشار رسیده که دارای جزئیات مهمی از زمان اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 و رونمایی از پلی‌استیشن 5 است. طبق این گزارش، در ماه نوامبر آینده یک استریم State of Play جدید برگزار خواهد شد که اخبار بزرگی را از مهم‌ترین عناوین انحصاری سونی با خود به همراه دارد.

در این استریم شاهد تریلر زمان عرضه‌ی عنوان Death Stranding که در 8 نوامبر (17 آبان) به انتشار می‌رسد خواهیم بود و در ضمن، اخبار جدیدی هم از Star Wars Jedi: Fallen Order به اشتراک گذاشته خواهد شد. اما با این حال، ستاره‌ی این نمایش عنوان به شدت مورد انتظار استودیوی «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) است. ظاهراً تریلر تازه‌ای از The Last of Us 2 به نمایش گذاشته خواهد شد که از تاریخ عرضه‌ی این عنوان رونمایی خواهد کرد و این تاریخ عرضه، می 2020 است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که Ghost of Tsushima در استریم State of Play حضور نخواهد داشت و نمایش آن به رویداد دیگری در سال 2020 موکول شده است. توسعه‌ی این ساخته‌ی جدید استودیوی «ساکرپانچ» (Sucker Punch) به خوبی پیش می‌رود ولی با کمی تأخیر مواجه شده است از آنجا که این استودیو سعی دارد بر روی بهبود بافت‌ها و نرخ فریم کار کند درحالی که همچنین این بازی را برای کنسول‌های نسل بعدی بهینه‌سازی می‌کند.

با این حال، نمی‌توان به این شایعه اطمینان زیادی داشت. جدا از اینکه 4chan همیشه منبع آنچنان معتبر و قابل اعتمادی نبوده، پیش‌تر هم شاهد شایعه‌ای مبنی بر اعلام تاریخ انتشار The Last of Us 2 طی یک استریم State of Play در ماه می بودیم که به واقعیت نپیوست. علاوه بر این، هم‌اکنون در ماه آگوست به سر می‌بریم و بعید به نظر می‌آید که سونی از هم‌اکنون برنامه‌ای نهایی‌شده برای برگزاری یک استریم State of Play در ماه نوامبر داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که شایعات و گزارشات متعددی از عرضه‌ی این عنوان در فوریه‌ی 2020 خبر داده‌اند، نه در می.

با وجود تمام این توصیفات، از طرفی دیگر این گزارش درست به نظر می‌رسد؛ سونی تریلر زمان عرضه‌ی Death Stranding و تریلر جدیدی از Fallen Order را پیش از انتشار آن‌ها در ماه نوامبر به انتشار می‌رساند تا با بستن پرونده‌ی آن‌ها، تاریخ انتشار The Last of Us 2 را اعلام کند و تمرکز خود را معطوف به بازاریابی آن کند.

The Last of Us 2 هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد.

شایعه: اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 در استریم State of Play در ماه نوامبرشایعه: اعلام تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 در استریم State of Play در ماه نوامبر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس