شایعه: پلی‌استیشن 5 در رویداد پلی‌استیشن میتینگ در فوریه‌ی 2020 رونمایی می‌شود


شایعه: پلی‌استیشن 5 در رویداد پلی‌استیشن میتینگ در فوریه‌ی 2020 رونمایی می‌شود

گزارشی تازه حکایت از این دارد که در فوریه‌ی 2020 بالاخره مشاهده خواهیم کرد که سونی با پلی‌استیشن 5 چه تدارکاتی برای بازیکنان دیده است. سونی: پلی‌استیشن 5 تا یک سال آینده به عرضه نخواهد رسید به گزارش 4chan، سونی در 12 فوریه‌ی 2020 رویداد پلی‌استیشن میتینگ را برگزار خواهد کرد تا رونمایی کامل از پلی‌استیشن 5 و جزئیات اصلی آن نظیر قیمت، تاریخ عرضه و...

گزارشی تازه حکایت از این دارد که در فوریه‌ی 2020 بالاخره مشاهده خواهیم کرد که سونی با پلی‌استیشن 5 چه تدارکاتی برای بازیکنان دیده است.

به گزارش 4chan، سونی در 12 فوریه‌ی 2020 رویداد پلی‌استیشن میتینگ را برگزار خواهد کرد تا رونمایی کامل از پلی‌استیشن 5 و جزئیات اصلی آن نظیر قیمت، تاریخ عرضه و حتی شاید برخی از عناوین زمان عرضه‌اش را به عمل بیاورد درحالی که پیش‌تر بخشی از مشخصات آن را آشکار ساخته بود.

این گزارش حاکی از این است که ناشران بزرگی نظیر یوبی‌سافت، اکتیویژن، اسکوئر اینکس و… در حال حاضر برای حضور در این رویداد دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند. همچنین به‌جز پلی‌استیشن 5، سونی در این رویداد بر روی دو عنوان انحصاری بزرگ خود یعنی The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima تمرکز خواهد داشت که احتمالاً هر دوی آن‌ها قرار است به کنسول نسل بعدی سونی هم راه پیدا کنند.

گزارش 4chan همچنین به این اشاره دارد که سونی طی چند وقت اخیر به شدت بر روی واقعیت مجازی متمرکز بوده و سرمایه‌گذاری کرده است و در چند ماه گذشته، تست‌هایی بر روی پلی‌استیشن وی‌آر 2 به‌طور داخلی صورت گرفته که نتایج مثبتی را با خود به همراه داشته است. بازاریابی برای این هدست جدید قرار است پیش از آغاز سال مالی 2021 کلید بخورد. اگرچه لازم به ذکر هست که سونی چند ماه قبل اظهار داشته بود که نیازی ندارد پلی‌استیشن 5 را همراه با پلی‌استیشن وی‌آر 2 عرضه کند.

در نهایت، گزارش 4chan از برگزاری یک استریم State of Play در ماه نوامبر آینده خبر می‌دهد که طی آن از تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 رونمایی خواهد شد. به هر حال، باید منتظر ماند و دید که حتی بخشی از این گزارش محقق خواهد شد یا خیر.

شایعه: پلی‌استیشن 5 در رویداد پلی‌استیشن میتینگ در فوریه‌ی 2020 رونمایی می‌شودشایعه: پلی‌استیشن 5 در رویداد پلی‌استیشن میتینگ در فوریه‌ی 2020 رونمایی می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان