فرانسیس نگانو به جمع بازیگران فیلم Fast Furious 9 پیوست


فرانسیس نگانو به جمع بازیگران فیلم Fast   Furious 9 پیوست

در جدیدترین قسمت از سری تند و خشن، فیلم Fast Furious 9 یکی دیگر از بوکسورهای شناخته شده مسابقات UFC در آن ایفای نقش خواهد کرد. در قسمت نهم که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده، فرانسیس نگانو در نقش نامعلومی در کنار ون دیزل، دوین راک جانسون و دیگر ستارگان سری بازی خواهد کرد که بدون شک شاهد ضد و خوردهای وحشیانه‌ای همچون رینگ UFC در فیلم خواهیم بود. سایت...

در جدیدترین قسمت از سری تند و خشن، فیلم Fast Furious 9 یکی دیگر از بوکسورهای شناخته شده مسابقات UFC در آن ایفای نقش خواهد کرد.

در قسمت نهم که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده، فرانسیس نگانو در نقش نامعلومی در کنار ون دیزل، دوین راک جانسون و دیگر ستارگان سری بازی خواهد کرد که بدون شک شاهد ضد و خوردهای وحشیانه‌ای همچون رینگ UFC در فیلم خواهیم بود.

سایت Deadline امروز در خبری اعلام کرد که نگانو ملقب به The Predator که رتبه دوم برترین مبارزان بخش سنگین وزن UFC را به خود اختصاص داده، یکی دیگر از رزمی‌کاران معروفی خواهد بود که پا به عرصه بازیگری در هالیوود خواهد گذاشت و در جدیدترین فیلم سری تند و خشن به کارگردانی جاستین لین بازی خواهد کرد.

پیش از این جینا کارانو در قسمت ششم و راندا روزی نیز در سکانسی از قسمت هفتم ایفای نقش کرده بودند. اجرای بی‌رحمانه بوکسورهای UFC در صحنه‌های مبارزه‌ای مورد استقبال طرفداران قرار گرفته بود و به همین خاطر نیز برای هر قسمت یکی از رزمی‌کاران معروف حضور پیدا می‌کنند. البته از حضور کشتی‌کج‌گیران WWE همچون دیون راک جانسون و دیو باتیستا نیز باید غافل شد که با بازی در فیلم‌های شناخته شده و پرفروش بر محبوبیت خود افزودند.

باتیستا که در یکی از نقش‌های کلیدی سری Guardians of the Galaxy به نام درکس بازی کرده است، چندی پیش در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که علاقه دارد بیشتر از “یک ستاره سکانس اکشن” شناخته شود و به همین‌خاطر نیز دنبال نقش‌های متفاوت دیگری همچون سکانس کوتاه Blade Runner 2049 در آینده کاری خود است. فیلم بعدی او نیز Dune ساخته جدید دنیس ویلنوو (کارگردان بلید رانر 2049 و Prisoners) است که سال آینده اکران خواهد شد.

فرانسیس نگانو به جمع بازیگران فیلم Fast & Furious 9 پیوستفرانسیس نگانو به جمع بازیگران فیلم Fast & Furious 9 پیوست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی