آغاز بازگشت حجاج به کشور از امروز/ ساری، یزد و زنجان مقصد نخستین پروازها


آغاز بازگشت حجاج به کشور از امروز/ ساری، یزد و زنجان مقصد نخستین پروازها

رشیدیان از آغاز عملیات بازگشت حجاج کشورمان از امروز (جمعه، 25 مردادماه) خبر داد و گفت: در نخستین روز از این عملیات 2 هزار و 900 زائر با 16 پرواز از فرودگاه مدینه منوره به مقصد کشورمان منتقل می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «علیرضا رشیدیان» با اعلام آغاز بازگشت حجاج به کشور از امروز (جمعه، 25 مرداد ماه) اظهار کرد: پروازهای روز جمعه به مقصد شهرهای ساری، یزد و زنجان انجام می شود .

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد : در روزهای آتی بخشی از پروازها برای انتقال زائران مدینه قبل از فرودگاه جده به کشورمان انجام می شود.

رشیدیان ادامه داد: علاوه بر این برنامه ریزی کرده یم تا در نخستین روز آغاز عملیات انتقال حجاج کشورمان ، با برقراری یک پرواز فوق العاده نسبت به انتقال هر چه سریعتر حجاج دارای شرایط خاص، بیماران، افراد دارای وابستگی های دارویی و یا مشکلات جسمی اقدام کنیم .

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی اولیه پروازهای بازگشت حجاج ما تا 17 شهریور ماه ادامه می یابد .

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: برای کاهش مدت زمان بازگشت و تسریع در عملیات انتقال زائران به کشورمان درخواست افزوده شدن سه هواپیمای پهن‌پیکراجاره ای هما به چرخه عملیات انتقال را داشتیم اما طرف سعودی با این امر موافقت نکرد و هم اکنون در حال بررسی راهکارهای جدید و دیگری در این حوزه هستیم که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی عملیات انتقال زائران کشورمان را به عربستان در نهایت ایمنی و دقت و با کمترین تاخیر در پروازها انجام می دهد و امید است عملیات بازگشت حجاج را نیز در نهایت سلامت و امنیت و آرامش به انجام رساند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا