فرش قرمز بورس کالا برای کشمش و خرما


فرش قرمز بورس کالا برای کشمش و خرما

رئیس سازمان بورس : اولویت ما در بورس کالا روی کالاهایی از قبیل کشمش و خرماست. البته برای عرضه سیب در بورس هیچ مانعی وجود ندارد.  

اتاق خبر 24:

شاپور محمدی ، در پاسخ به اینکه آیا محصولات باغی همچون سیب در بورس کالا عرضه خواهد شد؟ اظهار کرد: بازار سرمایه و بورس کالا این آمادگی و ظرفیت عرضه محصولات باغی را دارند، چراکه کلیه محصولات کشاورزی که همگن و قابل داد و ستد باشند را می‌توانیم در بازار سرمایه عرضه و کشف قیمت کنیم. البته اولویت ما در بورس کالا روی محصولاتی از قبیل کشمش و خرماست. البته برای عرضه سیب در بورس نیز هیچ مانعی وجود ندارد.

وی درباره تقدیر رئیس جمهور از سازمان بورس نیز گفت: با توجه به تحولات متعدد بین‌المللی و داخلی در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و فراز و نشیب‌های بازارها، خوشبختانه بازار سرمایه توانسته است تصویری با ثبات از خود ارائه دهد.

محمدی ادامه داد: البته بخش اعظم این نتیجه به حضور افراد متخصص و متعهد در بازار سرمایه و همچنین فعالان بازار و سرمایه‌گذارانی برمی‌گردد که عمدتا از تحصیلات بالا و تجربیات خوبی برخوردارند. ضمن اینکه فرهنگ سرمایه‌گذاری در فعالان بازار سرمایه ارتقا یافته و افراد، غالبا عادت به تحلیل و کسب درآمد از راه تحلیل کرده‌اند و طبیعتا همه اینها به ثبات بازار کمک کرده است.

دبیر شورای عالی بورس افزود: طبیعتا سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه شأنی جز خدمت‌گذاری برای خود قائل نیستند و تلاش می‌کنند که بازار سرمایه از آرامش و قواعد خوبی برای هدایت و راهبری برخوردار باشد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر