کار توسعه‌یافتگی کردستان در سایه امنیت دنبال شود


کار توسعه‌یافتگی کردستان در سایه امنیت دنبال شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس قوه قضائیه گفت: کوچکترین ناامنی را در مرزهای استان کردستان نباید پذیرفت چراکه امروز بیش از همه مواقع این استان در امنیت به سر می‌برد و باید در سایه این امنیت کار توسعه‌یافتگی در کردستان دنبال شود.

کار توسعه‌یافتگی کردستان در سایه امنیت دنبال شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه روز گذشته، 24 مردادماه در سفر یکروزه خود به استان کردستان در فرودگاه سنندج اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و مردم، دیدار با همکاران و کارکنان قضایی استان، دیدار با مدیران در شورای اداری و نشست با نخبگان و علما از جمله برنامه‌های ما در این سفر یک روزه به استان کردستان است.

وی افزود: سرکشی ما به استان‌ها، با هدف عرض خسته نباشید به همکاران و مدیران و در جریان قرار گفتن مشکلات و تنگناهای استان‌های کشور و رفع این مشکلات صورت می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: خداوند به استان کردستان مواهب طبیعی ارزشمندی را عطا کرده و نیروی انسانی متراکم جوانی هم دارد که کارآمدی این مجموعه می‌تواند به فعال شدن بخش‌های اجتماعی و اقتصادی استان کمک بسزایی کند.

رئیسی به اعزام 10 هیئت به شهرستان‌های استان کردستان برای دریافت گزارشات لازم در مورد مشکلات آن‌ها اشاره و اظهار کرد: دریافت این اطلاعات بسیار می‌تواند در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری ما مؤثر واقع شود.

وی اعلام کرد: امروز قرار است در نشست قضایی استان با این هیئت‌ها، استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کردستان، هیأت‌ها مشکلات شهرستان‌ها را گزارش کنند تا ما بتوانیم پیگیری کنیم.

رئیس قوه قضائیه در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: وجب به وجب این استان یادآور شهامت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت مردم و جوانان بسیجی است و امنیتی که امروز کردستان دارد مرهون هوشیاری و بصیرت مردم و خون شهداست. این امنیت یک موهبت الهی است که به برکت حضور مردم و خون مطهر شهدا باید پاس داشته شود.

وی اظهار کرد: کوچکترین ناامنی را در مرزهای استان کردستان نباید پذیرفت چراکه امروز بیش از همه مواقع کردستان در امنیت به سر می‌برد و باید در سایه این امنیت کار توسعه یافتگی در کردستان دنبال شود.

وی یادآور شد: عمده‌ترین مسئله در استان، مسئله اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید است که ما هم پیگیر آن خواهیم بود تا بخش‌های اقتصادی در استان کردستان بتوانند نسبت به اشتغال و رونق تولید و رفع موانع تولید گام بردارند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است