کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با عرفات همنوا می شوند/اقامه نماز و جشن عید قربان در مساجد


کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با عرفات همنوا می شوند/اقامه نماز  و جشن عید قربان در مساجد

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه همزمان با نهم ذی الحجه، گفت: این مراسم امروز 20 مردادماه در بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و مساجد استان فارس برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با فرارسیدن نهم ذی الحجه مصادف با روز عرفه اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با حضور در مساجد و زمزمه دعای حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عرفه به راز و نیاز با پروردگار عالمیان خواهند پرداخت.

رئیس ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: تقویت بنیه دینی و اعتقادی اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از طریق ارتباط با یگانه معبود هستی و آشنایی اعضای کانون های مساجد با معارف اسلامی و دعاهای وارده از برکات برپایی مراسم روز عرفه است.

وی از اقامه نماز پرفیض عید قربان همزمان با دهم ماه ذی الحجه خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس فردا دوشنبه 21 مرداد، برگزاری اقامه نماز و مراسم های جشن عید سعید قربان را نیز در برنامه های خود گنجانیده اند.

حجت الاسلام امیدی افزود: سخنرانی ائمه جماعات، دیدار با علماء، خانواده های شهداء و جانبازان، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی، مراسم های جشن و شادی با حضور مداحان اهل بیت (ع) و پخش نقل و شیرینی نیز از برنامه های ایام عید قربان کانون های فرهنگی مساجد فارس است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر