برگزاری آئین خطبه‌خوانی غدیر در مساجد خراسان رضوی/اعزام کاروان‌های جهادی «در شعاع خورشید»


برگزاری آئین خطبه‌خوانی غدیر در مساجد خراسان رضوی/اعزام کاروان‌های جهادی «در شعاع خورشید»

حجت‌الاسلام عزیزی با اعلام برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان رضوی ویژه دهه امامت و ولایت، گفت: برگزاری همایش «غدیر از دیدگاه اهل سنت»، خطبه‌خوانی غدیر در مساجد و اعزام کاروان‌های جهادی با عنوان «در شعاع خورشید» ازجمله این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، استان خراسان رضوی در ایام دهه ولایت و امامت با برنامه های متنوع مجری برنامه های شادباش عید بزرگ غدیر می شود.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام عزیزی با اعلام این برنامه ها، گفت: تجدید میثاق با ولایت، برپایی اجتماع عظیم مردمی «وارثان غدیر»، برگزاری همایش تجلیل و تکریم از سادات، برگزاری آئین عقد اخوت، برگزاری همایش «غدیر از دیدگاه اهل سنت» با حضور علما و اندیشمندان، برپایی اجتماع ائمه جماعات، فرماندهان بسیج، هیئت امناء مساجد و روابط عمومی سازمان های استان از جمله این برنامه ها است.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر ادامه داد: همایش های «استقبال از غدیرپژوهان» ویژه جوانان هلال احمر، اعضای هیئات مذهبی، اصناف و موسسات قرآنی استان، برگزاری مسابقات «واژه»، «برداشت برتر»، «قرائت خطبه غدیر» و «رنگ آمیزی واقعه غدیر»، فرهنگسازی درباره روزه عید غدیر، تهیه و پخش برنامه های رسانه ای، اجرای طرح «حلقه معرفت غدیر» نیز برای این ایام پیش بینی شده است.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه بیان کرد: علاوه بر این، حداقل 10 میزگرد رسانه ای با حضور استادان حوزه و دانشگاه و همکاری صدا و سیمای استان در این ایان برگزار و پخش می شود.

وی از برگزاری آئین خطبه خوانی غدیر در مساجد و هیئت های مذهبی استان خراسان رضوی در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، شب شعرهای غدیر، نشست های تخصصی، تشویق و ترغیب ناشران و خیرین برای انتشار کتاب خطبه غدیر، تشویق و ترغیب مردم برای عیادت از جانبازان در منازل و آسایشگاه ها و بیماران در بیمارستان ها و نیز شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا نیز به مناسبت عیدالله الاکبر غدیر انجام می شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در پایان خاطرنشان کرد: تولید و پخش ویژه برنامه، نماهنگ و زیرنویس احادیث و مضامین غدیر، اعزام کاروان های تبلیغی جهادی غدیر با عنوان «در شعاع خورشید» با همکاری آستان قدس رضوی، اجرای طرح «احیاء موقوفات غدیر» و راه اندازی کاروان های شادی نیز به مناسبت عید غدیر در سطح استان خراسان رضوی انجام می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری که هواداران احسان علیخانی را حسابی نگران کرد؛ جنجال برای یک عکس فوتوشاپی!