برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در استان کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم قرائت دعای حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) در روز عرفه در مساجد، حسینیه ها و گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

خبرگزاری شبستان__ یاسوج:

از مهم‌ترین اعمال مستحبی در این ماه برگزاری مراسم دعای عرفه است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و خدای متعال در این روز بنده خود را مورد لطف و عنایت خاص خود قرار می‌دهد، بنابراین باید قدر این روز و این مراسم را دانست و از لحظه لحظه‌های قرائت این دعا و این ایام بیشترین بهره را گرفت.

مومنان و مسلمانان بعد از قرائت این دعای ارزشمند خود را به خدای متعال نزدیک‌تر کرده و از ایشان طلب رزق معنوی و مادی می‌کنند و این دعا زمینه کسب معرفت الهی در ادامه مسیر بندگی است.

برگزاری مراسم دعای عرفه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت که به لطف خدای متعال در سال‌های اخیر حضور جوانان و نوجوانان در برپایی این مراسم قابل توجه است.

همزمان با نهم ذی الحجه مصادف با روز عرفه، عصر امروز ( ۲۰ مرداد ) مراسم قرائت دعای حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) در روز عرفه در مساجد، حسینیه ها و گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم، مداحان اهل بیت (علیه السلام) به قرائت دعای پر شور عرفه و مدح و منقبت امام حسین (علیه السلام) پرداختند.

شایان ذکر است، این مراسم ها با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و مردم مومن و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد، بعداز ظهر امروز در اماکن از پیش تعیین شده برگزار شد .

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق