V9، شاسی‌بلند جدید و هفت نفره برلیانس


V9، شاسی‌بلند جدید و هفت نفره برلیانس

شرکت چینی برلیانس که در کشور ما نیز کاملاً شناخته شده شاسی‌بلند جدیدی با نام V9 را خواهد ساخت و به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از آن منتشر شده‌اند. این شاسی‌بلند در جایگاهی بالاتر از مدل V7 قرار گرفته و از پلتفرم M8X که با همکاری هلدینگ برلیانس و گروه ب‌ام‌و توسعه یافته سود خواهد... The post V9، شاسی‌بلند جدید و هفت نفره برلیانس appeared first on...

شرکت چینی برلیانس که در کشور ما نیز کاملاً شناخته شده شاسی‌بلند جدیدی با نام V9 را خواهد ساخت و به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از آن منتشر شده‌اند.

V9، شاسی‌بلند جدید و هفت نفره برلیانس
این شاسی‌بلند در جایگاهی بالاتر از مدل V7 قرار گرفته و از پلتفرم M8X که با همکاری هلدینگ برلیانس و گروه ب‌ام‌و توسعه یافته سود خواهد برد. بررسی‌ها نشان می‌دهد برلیانس حداقل به مدت یک سال است که تست‌های عمومی این خودرو را شروع کرده و بر پایه‌ی پوشش‌های استتاری این پروتوتایپ می‌توان گفت چینی‌ها هنوز فرایند توسعه‌ای آن را ادامه خواهند داد.

V9، شاسی‌بلند جدید و هفت نفره برلیانس
به نظر می‌رسد برلیانس V9 در بخش جلوی خود از جلوپنجره‌ی بزرگی همانند مدل V7 استفاده خواهد کرد و دارای چراغ‌های زاویه‌دار خواهد بود. برلیانس همچنین در این نسخه‌ی پیش‌تولیدی از رینگ‌های نقره‌ای و مشکی استفاده کرده است. در بخش عقب نیز یک اسپویلر کوچک روی سقف و خروجی‌های اگزوز دوگانه به چشم می‌خورد.

V9، شاسی‌بلند جدید و هفت نفره برلیانس


اگرچه به نظر می‌رسد بدنه‌ی این خودرو از برخی تشابهات با برادر کوچک‌تر یعنی V7 برخوردار بوده اما کابین تفاوت‌های بنیادین دارد. مدل کوچک‌تر V7 از پشت آمپرهای دیجیتالی استفاده کرده و در مرکز داشبورد هم یک صفحه‌نمایش پرتره مانند و ورودی‌های هوای متمایز در هر طرف صفحه‌نمایش وجود دارند که ما را به یاد محصولات ولوو می‌اندازند؛ اما مدل V9 موجود در تصاویر از یک صفحه‌نمایش برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده کرده است. این طراحی کاملاً تمیز و یک دست بوده اما شاید به اندازه‌ی کابین V7 چشم‌نواز نباشد.

V9، شاسی‌بلند جدید و هفت نفره برلیانس
جزئیات چندانی از قوای محرکه‌ی این شاسی‌بلند هفت‌نفره منتشر نشده اما می‌دانیم که V7 کنونی با پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی 204 اسبی و گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟