سباستین فتل: مقایسه بینوتو و آریوابنه منصفانه نیست


فرمول یک ایران – با توجه به عملکرد ضعیف فراری در نیم فصل اول فصل 2019 و با در نظر داشتن اینکه آخرین برد فراری زیر نظر مدیریت مائوریزیو آریوابنه به دست آمده، انتقاداتی نسبت به مدیر فعلی تیم فراری مطرح شد که سباستین فتل در مصاحبه ای بیان کرد که این صحبت ها و مقایسات منصفانه نیست. ماجرا درست از زمانی آغاز شد که صدای اختلافات درون تیمی در فصل 2018 از...

فرمول یک ایران – با توجه به عملکرد ضعیف فراری در نیم فصل اول فصل 2019 و با در نظر داشتن اینکه آخرین برد فراری زیر نظر مدیریت مائوریزیو آریوابنه به دست آمده، انتقاداتی نسبت به مدیر فعلی تیم فراری مطرح شد که سباستین فتل در مصاحبه ای بیان کرد که این صحبت ها و مقایسات منصفانه نیست.

ماجرا درست از زمانی آغاز شد که صدای اختلافات درون تیمی در فصل 2018 از مارانلو به گوش رسید و سرانجام این متیا بینوتو بود که برنده این جدال درون تیمی شد و در نهایت به عنوان مدیر تیم فراری جایگزین مائوریزیو آریوابنه شد. رانندگان این تیم، فتل و چارلز لکلرک با اختلاف امتیازی فاحشی نسبت به نفر اول جدول رده بندی، لوییس همیلتون در رده های چهارم و پنجم قرار داشته و به تعطیلات نیم فصل رفته اند.

سباستین فتل: مقایسه بینوتو و آریوابنه منصفانه نیستسباستین فتل: مقایسه بینوتو و آریوابنه منصفانه نیست سباستین فتل و مائوریزیو آریوابنه

فتل با ستایش از نحوه مدیریت بینوتو و نگه داشتن انگیزه و آرامش در این تیم بیان کرد:

به نظرم منصفانه نیست که بینوتو و آریوابنه را باهم مقایسه کنیم چون هر سال و هر شرایط متفاوت است و چالش های خاص خودش را دارد.

شرایط امسال اصلا برایمان آرام نبود، ما هنوز در هیچ مسابقه ای به پیروزی نرسیدیم و هنوز هم فاصله خیلی زیادی تا این موضوع داریم. نیم فصل اولی که انتظارش را می کشیدیم را نداشته ایم. در هر صورت، کل تیم متحد و متمرکز و آرام ماندند.

بعضی چیز ها یک شبِ تغییر نمی کنند اما الان احساس می کنم که تیم درک خوبی از ماشین را پیدا کرده است مطمئنا ماه های آتی به ما نشان خواهد داد که مسیر درستی را انتخاب کرده ایم یا نه.

به نظرم متیا دارد کارش را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و همه را کنار هم نگه می دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی