ادعای جنجالی قویترین مرد ایران درباره دوپینگ فوتبالیست ها


هادی چوپان، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین بدنسازان ایرانی در سطح جهان است، او به تازگی در مصاحبه خود درباره فوتبالیست‌ها حرف‌های عجیبی زده است. نوشته ادعای جنجالی قویترین مرد ایران درباره دوپینگ فوتبالیست ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای جنجالی قویترین مرد ایران درباره دوپینگ فوتبالیست ها

هادی چوپان در مصاحبه خود درباره فوتبالیست‌ها افشاگری کرده است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۷:۰۰
ادعای جنجالی قویترین مرد ایران درباره دوپینگ فوتبالیست ها

هادی چوپان، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین بدنسازان ایرانی در سطح جهان است، او به تازگی در مصاحبه خود درباره فوتبالیست‌ها حرف‌های عجیبی زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هادی چوپان ، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین بدنسازان ایرانی در سطح جهان است که به تازگی در مسابقات حرفه‌ای کانادا موفق شده مدال طلا را به دست بیاورد.

او در مصاحبه جدید خود اعلام کرده که فقط ورزشکاران بدنسازی از داروهای استروئیدی استفاده نمی‌کنند و بسیاری از ورزشکاران ملی‌پوش هم از این مواد استفاده می‌کنند و حتی خود او در چند اردو این مواد را به بازیکنان فوتبالیست تزریق کرده است.

هادی چوپان در پاسخ به این سوال که چرا دوپینگ این افراد مثبت اعلام نمی‌شود هم جواب جالبی داده است و از این صحبت کرده که ورزشکاران می‌دانند که اثر این مواد برای سه ماه در خون باقی می‌ماند و این ورزشکاران حواسشان به این موضوع است که در بازه‌هایی از این مواد استفاده کنند که دوپینگشان مثبت اعلام نشود. او در گفت و گوی خود در روز پنجشنبه گذشته حرف های بسیار مهمی به زبان آورد که جای تامل دارد.خبرآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی