ابزار جدید Spotify برای تولیدکنندگان پادکست


اسپاتیفای روز گذشته از ابزار جدیدی برای تولیدکنندگان پادکست رونمایی کرد که به آن‌ها اجازه می‌دهد مخاطبان خود را بررسی کنند.

ابزار جدید Spotify برای تولیدکنندگان پادکستبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی آنلاین است که در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد. این سرویس همواره در حال بروزرسانی و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به خود بوده و دلیل این امر هم ایجاد کردن بهترین تجربه برای کاربران اسپاتیفای است. به تازگی یک ابزار جدید به این استریم موسیقی اضافه شده که تولیدکنندگان پادکست را هدف قرار داده است.

اسپاتیفای اختصاصی تولیدکنندگان پادکست

پس از مدت‌ها آزمایش، در نهایت نسخه بتای اسپاتیفای اختصاصی منتشرکنندگان پادکست عرضه شد. این نسخه جدید که به عنوان یک داشبورد برای کشف و تحلیل مخاطبان پادکست خواهد بود، به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد موارد بسیاری مانند میانگین زمانی گوش کردن مخاطبان، استریم‌های اپیزود و کل شنوندگان را بررسی کنند.

اگر بخواهیم این بخش را به طور خلاصه معرفی کنیم باید بگوییم، اگر شما یک منتشرکننده محتوای صوتی در فضای مجازی هستید و قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان خود به دست بیاورید، ابزار جدید اسپاتیفای به کمک شما خواهد آمد. شما می‌توانید با تحلیل این آمارها به افزایش محبوبیت پادکست خود کمک کنید؛ در نتیجه این قابلیت بسیار مهم و کاربردی خواهد بود.

ابزار جدید Spotify برای تولیدکنندگان پادکست

بیشتر بخوانید: دستیار هوشمند گوگل محل پارک خودروی شما را یادآوری می‌کند

این ویژگی، علاوه بر داده‌های مربوط به تعداد و بررسی‌های مربوط به مخاطب و پادکست‌ها، همچنین می‌توانند اطلاعاتی در مورد جنسیت، سلیقه موسیقی و همچنین الگو گوش دادن و سایر موارد این چنینی را دریافت کند. اسپاتیفای درباره این ابزار جدید می‌گوید:

"با وجود پادکست‌های زیادی که اکنون در فضای مجازی وجود دارند، دسترسی به داده‌هایی که به شما اطلاعاتی درباره مخاطبانتان می‌دهد تا به وسیله آن بتوانید رشد کنید، از همیشه مهم‌تر است. این داشبورد دقیقا به همین منظور طراحی شده و این امکانات را ارائه می‌دهد."

هدف نهایی این ابزار اسپاتیفای این است که ارتباط بین کاربران خود را عمیق‌تر کرده و همچنین منتشرکنندگان پادکست توانایی افزایش مخاطبان خود را داشته باشند و به این ترتیب کسب‌و‌کار خود را گسترش دهند. داشبورد اسپاتیفای برای منتشرکنندگان پادکست، از امروز به صورت رایگان برای تمامی تولیدکنندگان محتوا در دسترس قرار گرفت.

انتهای پیام/

ابزار جدید اسپاتیفای برای تولیدکنندگان محتوای این سرویس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...