داروهای تاریخ مصرف گذشته دام در گنبدکاووس کشف شد


گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت که با تلاش ماموران کلانتری 11 این شهرستان انبار نگهداری داروهای دامپزشکی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمود علی فر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شمارش اولیه اقلام دارویی افزون بر ۳۰۰ هزار انواع قرص، شربت، آمپول و پودرهای دارویی تاریخ مصرف گذشته دام از این انبار متعلق به یکی از متصدیان داروخانه دامپزشکی گنبد به دست آمد.

وی با بیان اینکه داروهای کشف شده با یک دستگاه کامیون به اداره دامپزشکی گنبدکاووس منتقل تا بررسی دقیق تری صورت گیرد، اضافه کرد: در این ارتباط پرونده ای تشکیل و متهم اصلی نیز دستگیر و با دستور مرجع قضایی بازداشت است.

در همین پیوند دکتر نادر گوگلانی رییس شبکه دامپزشکی گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اقلام دارویی کشف شده که غالبا مربوط به چند سال گذشته هستند، هم اکنون توسط کارشناسان این شبکه درحال بررسی و ارزش گذاری می باشد.

وی افزود: براساس اطلاعات اولیه صاحب داروخانه دامپزشکی عنوان داشته که داروهای تاریخ مصرف گذشته را به انبار منتقل می کرده تا در فرصت مناسب نسبت به امحای آن اقدام کند.

گوگلانی اظهار کرد: آنچه مسلم است بیشتر داروها تاریخ مصرف گذشته هستند و پس از برآورد اولیه و با دستور مقام قضایی امحا خواهد شد.

گنبدکاووس در شرق گلستان با داشتن ۳۵۰ هزار راس دام سبک و ۸۰ هزار دام سنگین رتبه نخست استان را در تولیدات دامی دارد.

/۳۰۳۹/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن